Logo

Trenger hjelp til valg av anlegg.

Skriv et svar
24.01.2007 23.18.05 #16 av 18
Postet av: AndreWerdenskrieg
Jöss, dette ser jo bra ut.
Jeg vil gjerne gi deg et par tips:
Receiveren trenger luft/kjöling, noe den får mindre av hvis man har DVD-spilleren plassert på den. En annen ting er å få senteren opp fra gulvet. Kan du få et stativ som plasserer den i midten ca rett under lerretet, vil dette öke filmopplevelsen betraktelig. Det er tross alt her all tale kommer og senteren er den höyttaleren det skjer mest i.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2007 12.03.46 #17 av 18
Postet av: carnesen
Ja jeg har tenkt på det. Har kjent at den blir noe varm innimellom. Blir godt å få inn et "tv-bord" der etterhvert så jeg kan sette den i en egen hylle uten noe oppå.

En annen ting. Jeg har kommet til å kjøpe en komponent kabel som er omtrent en meter for kort :(

Er det helt håpløst å skjøte den ? Eller bør jeg bare invistere i en ny lang kabel istedet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2007 14.01.52 #18 av 18
Postet av: AndreWerdenskrieg
"carnesen" skrev:En annen ting. Jeg har kommet til å kjøpe en komponent kabel som er omtrent en meter for kort :(

Er det helt håpløst å skjøte den ? Eller bør jeg bare invistere i en ny lang kabel istedet?

Vet ikke hvordan det er å skjøte slike, men jeg anbefaler heller å bytte den/selge den og kjøpe en som passer.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar