Logo

Trenger råd!!

Skriv et svar
18.04.2012 16.33.48 #1 av 3
Postet av: Tarzan76
Jeg har vært så heldig å vunnet en Philips 42" PFL4606!!

Det er utrolig morro selvfølgelig, men jeg har i dag en Panasonic TH-42PX70E stående i stua.
Dette er selvfølgelig en eldre modell, men jeg er veldig fornøyd med denne tv`en.

Mitt problem er at jeg ikke vet om jeg skal beholde den nye Philips-tv`en og selge den gamle Panasonic`en, eller om jeg bare skal selg Philips tv`en.
Jeg ser også at den nye Philips-tv`en ikke er en LED-TV som er det mest vanlig i dag....så skulle jeg gått til innkjøp av en ny tv i dag, ville jeg nok gått for
en LED-tv...

Jeg trenger derfor råd her!

Hva er eventuelt reelt å kunne kreve av pris for min gamle Panasonic hvis jeg velger å selge den?

Takker for alle svar.
Tarzan
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.04.2012 18.29.34 #2 av 3
Postet av: Torja
Ikke bruk for to tv altså? En tv på soverommet??! :mrgreen:
Problemet med din eldre Panasonic er at du får neppe stort for den. Sånn sett ville det være mer forsvarlig å prøve å selge Philip sen, som er en nyere tv. På noen punkter kan jeg tenke meg at Panasonic en tross alt overgår en såpass billig Philips tv(for dette tilhører nok billig segmentet til Philips).
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.04.2012 18.58.35 #3 av 3
Postet av: Tarzan76
Takk for klokt svar Torja...god poeng med soverommet og eventuelt installere tv der, og har tenkt tanken selv...men ser ikke for meg at jeg kommer til å se så mye på TV der.

Enig at jeg mest sansynlig ikke får mye for min gamle tv heller...

Når jeg leser ditt svar virker det som at min Panasonic-tv faktisk kan måle seg med min nye Philips og det er jo bra...kostet endel penger når jeg kjøpte den i 2007!

Flere råd tas i mot med takk :-)
Tarzan
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar