Logo

Trådløse høyttalere - haster!!!

Skriv et svar
07.03.2006 11.05.59 #1 av 4
Postet av: Puckern
Hjelp!
Har levert PC til en kunde og satt opp projektor. Kundenn har også en surround forsterker, m/én senter høytt., 2 foran og 2 (kolosser!) bak. Problemet er at kunden IKKE får lov til å trekke kabler i stua for å koble til 2 surround høyttalere. Noen som har idé om produkter vi kan bruke? Kunden har en kraftig Pionér surrounf forsterker. Finnes det en "boks" m/sender og evnt. 2 nye høyttalere? Har hørt på lokal Expert butikk, men de kunnne ikke hjelpe. Og dette haster, da jeg har både glemt og fortrengt dette.....! :oops:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.03.2006 07.29.13 #2 av 4
Postet av: aLmAnZo
det blir iallefall ikke billig, det finnes monoblokker så vidt meg bekjent, som kan motta trådløst signal. Hvilke aner jeg ikke.

Tror det sprenger budskjettet mer en ønskelig.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.03.2006 07.41.46 #3 av 4
Postet av: arntos
Er nok et komplett anlegg med trådløse høytalere som er det rimeligste. Ikke hørt om noen annen løsning. Hils fyren og si at han sitter noe J#vlig i saksa... :wink: Finnes jo flate kabler som er mulig å legge opp bak gulvlister for eksempel.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.03.2006 11.47.36 #4 av 4
Postet av: Puckern
Takker og bukker. Ante meg faktisk at han sitter litt i saksa. Kan jo foreslå at'n kvitter seg med kjerringa??? Så kna'n kable så mye han vil...!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar