Logo

tv signal splitting

Skriv et svar
19.09.2005 20.55.28 #1 av 3
Postet av: kjelle
hei.har nettop flytta inn i ny leilihet i oslo.har UPC kabeltv og upc breiband.dvs at jeg må bruke en splitter fra tvsignalet mitt for å koble innpå breibånd.det går i å for seg greitt.litt dårlig bilde er det jo .men problemet er at dama mi har begynnt å mase noe jævlig om å koble på en tv på soverommet.har en liggende.det jeg da lurer på er om det finnest en glup måte å gjøre dette på uten å miste noe særlig signal.?vet om diverse splitter...men håper det skal vere en bedre måte.tven min er en panasonic plasma,og jeg ser helst at jeg får ha like bra bilde som jeg har nå.
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2005 08.34.57 #2 av 3
Postet av: kjelle
ingen som vet?
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2005 08.44.08 #3 av 3
Postet av: arntos
Det er bare å prøve med en spiltter også kanskje koble til en antenne forsterker som er beregnet. Du må nesten bare prøve og se hvordan signalet blir etter splitting. Du kan også ta kontakt med lerevendøren av kabel TV og få de til å sjekke signalstyrken. Kan jo væe dårlig signal inn til huset ditt.

Det finnes bokser der du får uttak for TV, radio og internett. De skal etter det jeg vet ikke gi dåligerre signal på TVèn din.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar