Logo

Ulyd i panasonic DMP-BD55

Skriv et svar
02.04.2009 16.16.13 #1 av 4
Postet av: torg
Kjøpte meg en pana DMP-BD55 fo en stund siden. I det siste så har det kommet noen ulyder når når jeg setter i en film. Vanskelig å forklare lyden, men høres ut som noe sviver for fort inni den så kommer det en sånn skrapelyd. høres ut som et tannhjul som stopper for fort. Utrolig plagsomt.. Noen her som har vært borti samme problem? Eller vet hva det kan være..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.04.2009 11.49.59 #2 av 4
Postet av: boly
Vet ikke hva det kan være og har heller ikke samme problem. Hos meg høres det ut som bremsene på en gammel Volvo når jeg åpner og lukker spilleren.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2009 17.38.42 #3 av 4
Postet av: torkild
min dmp-bd 35 har en rar klunke lyd, ikke skarp men dump lyd. er det vanlig med lyder/ulyder i disse spillerne??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2009 20.58.10 #4 av 4
Postet av: Dagi25
Problemet høres kjent ut!

Jeg har netopp levert en panasonic 35 på service, da det var et par feil på den.
Jeg hørte også som du nevnte en ulyd, en skrapelyd i spilleren. Dette var en lyd som kom etter et par mnd bruk. Denne lyden hørte jeg ved "loading" av BlueRay plater og ikke når jeg spilte av DVD plater. Sjekk dette om det er tilfelle hos deg også.

Jeg merket ingen skraper på selve Blueray platene, men lyden kunne minne om et gåent tannhjul eller noe som førte til skrapelyder.

Jeg var i tilegg missfornøyd med minnebufferen med min.. Opplevde til tider hakking i bildet og fikk heva kjøpet hos Komplett.no
har nettopp fått tilbake penga, så nå starter jakten på en ny og bedre spiller. :biggrin:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar