Logo

Utrolig service fra Lsound / SVS !!!

Skriv et svar
23.11.2005 00.08.21 #1 av 8
Postet av: Atle Torp
Plutselig begynnte min SVS PB12 Ultra/2 å produsere en hel masse støy, elementene beveget seg som gale, og jeg fikk helt hetta.



Koblet fra signalkablen for å sjekke om det kunne være Denon som var problemet, det har jo vært en del tull med 2105 og 2106. Men nei, støyen var der enda.



Skrudde ut forsterkeren på SVSen og testet med ett annet element, og det var samme problemet fortsatt.



Så kl 1500 på mandag sendte jeg en mail til SVS i USA for å høre hva jeg skulle gjøre.



Kl 17.24 fikk jeg denne fra http://www.lsound.no :



*************************************

Jeg fikk en e-post av SVS i dag og de sa du trengte en ny forsterker til din Ultra?



Kan du sende meg adressen din så skal jeg sende en ny forsterker i morgen til deg?



*************************************



I dag tidlig fikk jeg ordrebekreftelse fra Lsound om at den var sendt.



Er det mulig???? Slik service har jeg aldri noen gang vært borti, ever!! Bare å ta av seg hatten.
:D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.11.2005 08.11.41 #2 av 8
Postet av: Knut
Dette hørtes fantastisk bra ut!

Tenk om alle selgere og produsenter var sånn? :-)
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.11.2005 08.18.32 #3 av 8
Postet av: Atle Torp
Ja jeg vet det, utrolig. Men slik er rettningslinjene hos SVS og http://www.lsound.no . Service, service, service og service! Både Lassesen som driver http://www.lsound.no og SVS er jo startet, utviklet og drives av entusiaster som oss, de vet hva de prater om. Og hva de finner frustrerende. Derfor opptrer de slik.

Som en av skribentene fra DVD&Hjemmekino skriver på ett annet forum:

Tror ikke det er noen fare for at firmaet skal "vokse seg for stort", når de selger subwoofere i norden. Man blir ikke røkke-rik av det akkurat.
L-Sound er et typisk eksempel på "entusiast som selger til entusiaster", og kjenner jeg Lassesen rett, forsvinner ikke entusiasmen med det første.


Hva hadde kinoen min vært uten sub... bare ett oppholdsrom spør du meg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.03.2006 07.50.02 #4 av 8
Postet av: Jimmern
Må bare kaste meg på all ros til Lsound. Makan til servise og hjelpsomhet har jeg aldri vært i nærheten av og oppnå. Man sender en mail - sent og tidlig, og kort tid etter kommer svar. Det er ingen hindringer i veien for Lsound når de skal yte servise. Velvillighet og kvalifisert hjelp. "Dette ordner vi" gjelder fullt og helt for firmaet som jeg for egen del har hatt endel og gjøre med de siste ukene. De får min varme anbefaling, og jeg vil anbefale Lsound til venner og kjente.

Terningkast 7 :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.03.2008 12.37.27 #5 av 8
Postet av: SVS Inderoy
Jan Ove er en real kar ja :-D

Handlet mye hos Lsound siden butikken åpnet.
Var med på forhåndsbestillings runden av plus/2 og fikk oppdatering på hvor langt konteinerne hadde kommet når jeg spurte.

Kjøpte en Demobrukt Yamaha dvd-s1700 og ble oppringt da hen så at spilleren hadde fått 3 knapt synlige mærker etter no vibrasjonsdempende gummi som hadde vært mellom 2 spillere. Bare og sende den sa jeg, og det var med en liten bonus Lsound t-shirt i esken når jeg åpnet den :-D


Mannen har også god peiling på lyd, så anbefaler og ta en samtale med Lassesen før du handler sub så kommer han frem til hva som kan passe best til ditt rom og bruk.


Lsound ligger som bokmerke på min persjonlige værktøysmappe :-D
Yamaha-Doxa-Sherbourne-Cambridge Audio-Panasonic-PS3
Swans Diva 6.2f - Swans 1.1C - RS-52.
2 stykk SVS PC13 Ultra
2 stykk XTZ W12.16 + SVS EQ1
BetterCabels, Van den Hul og Monster
( harmen/kardon på avforum)
http://www.svsound.com/animation.cfm
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.03.2008 15.10.04 #6 av 8
Postet av: staffel
Har en kompis som skulle kjøpe seg svs sub fra dem og sendte mail på en lørdag og fikk faen meg svar på lørdagskvelden. Har ikke vært borti så bra service..nå er det bare å spare eller vinne litt lotto så blir det svs sub:)
Dali Concept 6, Dali concept CT,Dali Concept 1,UScarvor SW. Denon AVR-1604 Panasonic 42PV70.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.03.2008 17.50.06 #7 av 8
Postet av: Msport
Lsound er det selskapet jeg har vært bort i som har ytet best service. Til og med i romjula, på kveldstid stilte han opp ved et bytte av sub innenfor 45 dagers returretten de gir deg.

Mannen bak selskapet har skjønt en ting: kunden er vanskelig å få inn døra, men F* F*** å lett det er å miste dem! Da blir det god service....

MPX ligger i andre enden av skalaen, men det er en annen historie...
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.03.2008 18.25.53 #8 av 8
Postet av: SuperB
Hyggelig lesning. De er lagt til i bokmerker til jeg får meg leilighet og kan begynne på egen hjemmekino.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar