kaarejohan85
Aktiv
E-post
Hei..
Jeg vurderer og kjøpe meg en lcd tv fremfor vanlig crt basert tv. Jeg har sett på Viewpia 32", men ser at den får litt blandet kritikk. Jeg bor ganske langt unna elprice butikkene, så jeg får ikke muligheten til å få sett den.
Det jeg ser nå er at expert har denne Thomson 32EX122B5 på tilbud til 12999.
Jeg lurer på om det er noen som har sett begge som kunne uttalt seg om det f.eks. er verdt å spytte i tre lapper til for den thomsonen? Jeg skal bruke tven med rf signal fra kabeltv og litt xbox.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Jeg er litt usikker på hva som er forskjellen på denne 122 modellen og 120 modellen som jeg har sett. Iallfall hvis det er samme bildekvalitet så vil jeg anta at den Thomson modellen er langt dårligere enn Viewpia.
Her er iallfall noe info om den:
http://www.thomson-info.com/portal/a_SD ... 32EX122B5&
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
kaarejohan85
Aktiv
E-post
jeg har kikket litt på den thomsonen... jeg syns den ser grei ut, men du mener altså at viewpiaen er bedre? tror kanskje jeg må prøve å få kikket på den der viewpiaen en gang.
tror du at fra 120 til 122 er bare en oppgradering på mindre komponenter som ikke har noen direkte innvirkning på billedkvalitet eller?
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Siden det ikke lå noe specs ute tør jeg ikke svare på om det er noen forskjeller. Iallfall er 120 modellen helt tragisk. Andre Thomson modeller jeg har sett har vært mye bedre. Slik jeg kan se av bruksanvsiningen er heller ikke Thomson HD-ready.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
kaarejohan85
Aktiv
E-post