Logo

ViiV HTPC

Skriv et svar
23.06.2006 06.58.14 #1 av 4
Postet av: mogul
hei,

Noen som har noe erfaring med den nye HTPCn fra ACER(ACER iDea500/CenD2300T/1G/250GB/DVDRW)

Den er har HDMI utgang.. :)

http://mamoz.no/mamozv3/default.asp?pag ... VB7Z%2ENHM

Noen kommentarer??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.06.2006 19.06.20 #2 av 4
Postet av: aLmAnZo
ser ut som en lovende HTPC da, ikke værst pris eller. En slik en skulle man nesten ha hatt.

Fanden måtte ta deg, jeg som liksom er fornøyd med min pc...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.08.2006 17.14.37 #3 av 4
Postet av: azirath
Hvilken grafikkort er der i den? Hvis den skal bruges til High Definition afspilning kan den hurtigt blive presset.
pixelmapping.wikispaces.com - Wiki/Liste over HDTV der understøtter 1:1 pixel mapping samt generel information om 1:1 pixelmapping.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 18.49.42 #4 av 4
Postet av: Billa
Hei!

Kjøpte mitt iDea 500 i slutten av juni, og har hatt massse problemer

Etter mange oppdateringer og mange timer med prøving er jeg passe fornøyd..Men Live TV er helt ræva! Dette er jo hoved grunnen til att jeg kjøpte denne for 12000.-nok. Tv bildet er som etter 15 stærkøl, helt uakseptabelt.. Kjøpte en Kraftig anntenne forsterker, og dette hjalp endel, men det er langt igjen Kjører på analog kabel, har 32" Grundig Amira lcd (ikke HD) koblet til med dvi. Oppløsning 1024 X 768 70mhz. Vet ikke om dette er opptimale innstillinger, kom gjerne med andre løsninger..

Har hørt att tv bildet blir dårlig grunnet att den hele tiden ligger i bakgrunn å tar opp? Så vet noen om det går ann å overstyre dette, er det jo hvert ett forsøk..

Det er snart så jeg kaster hele dritten i søpla, hvis dette ikke blir bra

Har ringt acer support ca 50 ganger, men de vet jo mindre enn meg. Har levert den inn til acer verksted nå, så vi får høre hva de sier.. Kommer tilbake så fort jeg hører noe.

Vil ellers si att dette er en topp mediacenter pc bortsett fra Live TV!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar