Logo

World Of Warcraft

Skriv et svar
18.06.2005 18.55.47 #16 av 22
Postet av: CableGuy
Begynte å spille WOW i forrige uke og synes det er kult, men er ikke hekta..(idag har jeg f.eks ikke spilt og skal ut å pilse istedet) så folk trenger ikke akkurat være redde for at spillet skal spise dem opp...

Men det kan virke som det er for mange servere..jeg og en kompis spiller på Emerald Dreams serveren og ingen av de i tråden her spiller på samme server...i tillegg har jeg en annen kompis jeg gjerne skulle hatt med på laget som spiller på en server som ingen her har nevnt...og serverne er heller ikke direkte overbefolket akkurat.

Jeg har en relativt fet PC så jeg skulle ønske at de hadde pøst på med litt mere eyecandy.. og spesielt at man kunne se litt lenger i landskapet, men på den annen side er det deilig å kunne kjører alt på fullt og at det likevel glir like godt hele tiden.

Men hvordan får de folka i klippet snakka med hverandre? Har ikke funnet noe mic støtte i spillet..satt i mobil m/headset og fikk nybegynner kurs hos kompisen, men selvom netcom nå i neste uke tilbyr halv pris så blir slikt litt dyrt i lengden....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.06.2005 14.10.11 #17 av 22
Postet av: Bombadil
Ventrilo er et program som kan benyttes for å snakke med hverandre.. Vet ikke om det er dette de benytter her, men det bruker ihvertfall jeg når jeg snakker med andre venner.

http://www.ventrilo.com

Veldig bra program....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.06.2005 17.35.27 #18 av 22
Postet av: Rolfis
"Bombadil" skrev:Ventrilo er et program som kan benyttes for å snakke med hverandre.. Vet ikke om det er dette de benytter her, men det bruker ihvertfall jeg når jeg snakker med andre venner.

http://www.ventrilo.com

Veldig bra program....


Personlig bruker jeg Skype for å snakke med venner over nettet. Veldig bra lydkvalitet, og så er det jo gratis :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.06.2005 08.59.29 #19 av 22
Postet av: sax
TeamSpeak2 fungerer også greit..
-------------------------------
Pioneer VSX-1015-S, Pioneer DV-668AV-S, B&W 703, IXOS, QPV 42-HDL05
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.06.2005 17.50.14 #20 av 22
Postet av: Bombadil
"Rolfis" skrev:

Personlig bruker jeg Skype for å snakke med venner over nettet. Veldig bra lydkvalitet, og så er det jo gratis :)


Jeg tror at skype drar mer på linjen din en det ventrilo gjør.. Jeg har selv prøvd skype for en god stund siden, men bruker nå for det meste ventrilo.. Kan man snakke med flere samtidig på skype??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.06.2005 20.54.50 #21 av 22
Postet av: Rolfis
"Bombadil" skrev:
"Rolfis" skrev:

Personlig bruker jeg Skype for å snakke med venner over nettet. Veldig bra lydkvalitet, og så er det jo gratis :)


Jeg tror at skype drar mer på linjen din en det ventrilo gjør.. Jeg har selv prøvd skype for en god stund siden, men bruker nå for det meste ventrilo.. Kan man snakke med flere samtidig på skype??


Ja man kan snakke med flere ja. Kan godt hende at Skype drar mere båndbredde enn ventrilo, men lydkvaliteten er kjempe ihvertfall.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.08.2005 10.14.19 #22 av 22
Postet av: Rune
Denne må bare alle WOW fans se. (også de andre)

http://media.putfile.com/PurePwnage-WoWisafeeling
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar