Logo

Xbox 360 høstoppdatering ute 31.10.2006

Skriv et svar
03.11.2006 01.05.41 #16 av 18
Postet av: øivindo
"øivindo" skrev:
"kWern" skrev:
"øivindo" skrev:Får du kjørt WMP 11 på xbox360 med bare WinXP Home? eller har du media center edition?


Jada, funker med kun WMP 11 på Windows XP Home. Fungerete faktisk bedre enn bilde og lyddeling med gamle media connect (før oppdateringen)- for nå fant den PCen med en gang. WMP 11 må heller ikke være på, men du må laste inn filer i biblioteket selvfølgelig (men bare en gang, dersom du fortsetter å legge nye filer i mappene du har angitt). Skal også fungere med kun Media Connect (uten WMP 11) i XP.

Har testet med mange rare WMV filer, både høyoppløste og lavoppløste, og et par selvlagde. Alle funka.

_Kanskje noen lager en on-the-fly encoder til WM?V-filer ala Transcode

Har du den norske eller engelsk versjon av WMP 11?









360?



Har WMP 11 Beta versjon og Windows XP Home men får ikke til å streame musikk,bilder video fra den har ikke noe alternativ på bibliotek(library) på WMP 11
Noen tips?
¨
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2006 10.48.22 #17 av 18
Postet av: kjelle
endelig nå fikk jeg lasta ned den nye versjonen jeg oxo.og endelig er jeg tilbake på xbox live.måtte kjøpe meg en 64mb memory unit å trixe og fixe litt,så plutselig jikk det an å laste den ned.må ha vert en eller anna feil på et programm jeg hadde lasta ned til 360`n så blokka nedlastninga.skal bli digg å endli få spille fifa 07 igjenn :;)
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.11.2006 11.03.13 #18 av 18
Postet av: kWern
"øivindo" skrev:
Noen tips?


Jada, last ned fullversjonen! Finnes i engelsk og velfungerende utgave her: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx

og trykk F3 for å ordne biblioteket.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar