Logo

xbox360 trådløs?

Skriv et svar
13.03.2006 21.34.27 #1 av 7
Postet av: henke35
Står fortsatt i kø hos komplett, begynner virkelig å angre.
Men en kompis av meg som har fått tak i herligheten fortalte meg at det ikke er mulig å koble 360`en til mitt trådløse nettverk.

Er dette riktig?

(min kompis er ikke mere teknisk begavet enn at begrepet trådløs begrenser seg til trådløse controllere)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2006 00.20.06 #2 av 7
Postet av: T_Virus
Kompisen din har vell kjøpt en CORE utgave. Den har ikke med trådløst nettverksadapter. Men den kan kjøpes seperat for en par hundrelapper.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2006 09.54.59 #3 av 7
Postet av: henke35
Med andre ord, Premium-utgaven kommer med trådløs fra børjan??
(men det er da vitterlig det min kompis har også - hd og trådløs controller - er nok mer hans tekniske begavelse, er jeg redd)

Men tolker jeg deg rett er det altså ingen fare, når min Premium engang kommer fra komplett så er det bare å koble seg til mitt trådløse nettverk, skjønt "bare" er det vel ikke, kjenner jeg dette rett ;-) )
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2006 17.05.08 #4 av 7
Postet av: Headbanger Man
"henke35" skrev:Med andre ord, Premium-utgaven kommer med trådløs fra børjan??
(men det er da vitterlig det min kompis har også - hd og trådløs controller - er nok mer hans tekniske begavelse, er jeg redd)

Men tolker jeg deg rett er det altså ingen fare, når min Premium engang kommer fra komplett så er det bare å koble seg til mitt trådløse nettverk, skjønt "bare" er det vel ikke, kjenner jeg dette rett ;-) )


Heisann, Xbox 360 Premium kommer ikke med trådløs nettverksadapter. Den må du kjøpe utenom, koster vel ca 600-800 kr. Den plugger du bare i USB-porten bak på Xbox 360.

Se her: Komplett.no
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.03.2006 00.43.14 #5 av 7
Postet av: wotg
Står du i kø hos komplett i påvente av en xbox360? Det trenger du ikke, elkjøp har 360 på lager, core og premiumutgaven, det har de hatt siden begynnelsen av februar. Må forøvrig legge til at 360 må være det mest hypede produktet i historien! det finnes jo så godt som ingen spill til 360.
Jeg har PGR og call of duty2. PGR suger! at dette spillet har fått firere og femmere er beyond me - det er jo gørr kjedelig :x loading her og loading der...
Call of duty2 er jo et typisk PC spill og gjør seg mye bedre der enn på 360.
Denne uken kom bla. Ghost Recon jeg håper det er bedre.
Skjønner forøvrig ikke helt poenget med harddisken, den er jo alt for liten til å lagre f.eks filmer. Maskinen bråker også som et middels proppelfly! det forøvrig utilgivelig av microsoft å slippe en spill maskin i disse "HD" dager uten HDMI eller DVI utgang :x
For å summere opp: vent med å kjøp 360 til det kommer flere spill, større HD og HDMI overgang evt. ny versjon av maskinen.
Spill er fortsatt totalt overlegent på PC!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.03.2006 12.28.30 #6 av 7
Postet av: henke35
takker for nyttige innspill, wotg. Tanken min var at denne maskinen kanskje kunne hjelpe meg å streame musikk fra min stasjonære pc, samtidig som jeg endelig kunne få meg en spillmaskin. Men kanskje jeg heller skal vente til htpc`ene kommer ned i pris? Eller vente til november, når ps3 kommer? Men begynner å bli lei av å skifte cd`er/høre musikk på kontoret. Noen som vet om en kan laste over musikk på en dvd-opptaker med hd på en enkel måte, for så å spille det over stereoen?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.03.2006 02.20.24 #7 av 7
Postet av: wotg
Jeg vil på mange måter heller anbefale deg HTPC enn 360. Du får et mere anvendelig produkt og nå som du får så mange fine HTPC kabinetter, vifteløse grafikkort osv. trenger ikke støy være noe problem. Det hele kommer vel litt ann på hva slags spill du liker å spille. Hvis slåss spill og forskjellige sports simulatorer er din greie er sikkert 360 en fulltreffer, men hvis du er mere firstperson shooter, adventure, strategi osv. er nok pc det beste valget, jeg har forøvrig begge deler i stua og bruker HTPC desidert mest, mye pågrunn av hvor smooth MCE faktisk er når det er satt opp riktig, opptak med timeshift, muligheter til å ha enorme mengder film og musikk på HD (jeg har netsen en terabyte) osv. Til bilspill og lignende så får man jo også masse håndkontroller alà PS2/360 i tillegg så er det jo et stort utvalg av skikkelige ratt ( logitech Momo ) og en masse tøffe joysticker å velge mellom. Lock on modern air combat med full surround og lerret på 265cm er over middels kult det kan jeg love deg :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar