Shanks: Det hørtes veldig rart ut, men tingen er vel den at det ikke er laget noen plasma paneler med 768x1366 av 42". Og PANASONIC TH-42PV500E har en oppløsning på 768x1024, det står det i allefall på panasonic.no. Faktisk finner jeg ingen side som har både navnene PANASONIC TH-42PV500 og PANASONIC TH-42PV500E. Kanskje folk mixer opp navnene pga produsentene har et såpass rotete system på navnene? Akkurat det man trenger i en plasma-jungel, en plasma-jungel hadde forresten vært ganske phett by the way.
Rune, Site Admin: Ja, jeg sparer på å handle tven min i Sverige, 41 995 SEK/Kurs: 87.32=36 670,03 NOK. Panasonic TH-50PV500 koster 44 995 NOK på elprice.no, et raskt regnestykket viser at jeg sparer 8324,97 NOK. Beste europris jeg fant var 3570€ (28 998,40 NOK), da sparer jeg 15 996,60 NOK. Synd at det er toll på tver, ikke det at jeg har planer om å betale det uansett, eller tv lisens for that matter. Selv om det blir vanskelig hvis jeg skal handle i tyskland. Ja riktig, jeg er en usympatisk faen. Men hvem tv ville du kjøpt for 40k+? Hva synes du om den Panasonicen jeg har i kikkerten?
kjelle: Jeg har sett den på elprice.no jeg også, kontrastforholdet står oppgitt til 10 000
. Det er også en Decktron der med finere design etter min mening, som også er en 50" til under 30 000 med 1366*768. Den har faktisk hdmi og bilde i bilde funksjon. Kontrast er oppgitt til 8000
, står "midlertidig utsolgt", så den må være populær. Men det må vel sies at dette kanskje ikke er ypperste kvalitet. Har ikke lest noen tester av den, tror jeg skal holde meg til merkevarer. Selv om ikke alltid den regelen gjelder, men muligens når vi snakker om tver. Lurer på hvem som har laget plasma panelet til den Decktronen..
Etter jeg titta på Pioneer PDP-506XDE er jeg litt tilbake i tenkeboksen igjen, hehe.
Var også å så Transporter 2 idag på kino, den anbefales hvis man vil ha underholdning i form av vill bilkjøring og skikkelige drøye slosscener.