larsrrrr
Aktiv
E-post
Etter problemene med forrige generasjon lurer jeg på hvilke erfaringer folk har med innbrenning på Pioneer 427XA.
Vurderer denne mot Panasonic PV60, og da med en del pc og xbox-bruk. Vet at PV60 takler dette, men noen som har erfaringer med pc og xbox og Pioneer 427XA? Prisdifferansen er såpass høy at dette ikke må være et issue i det hele tatt.
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Nå kom denne akkurat på markedet og vil tippe vi ikke vet noe særlig mer før om 1-2 mnd
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
larsrrrr
Aktiv
E-post
Tja. Ser jo at en del forteller at de har testet/kjøpt greia. Trenger ikke å bruke en tv i 1 måned før de oppdager om det er retention og i hvor stor grad det er plagsomt.
Men etter alt jeg leser om støy på de nye Pioneerene, vet jeg ikke om det kan bli et like stort problem.
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Så lenge det bare er små volum som er nådd markedet så vil vi ikke få de store tilbekmeldingene enda. Om 1-2 mnd har leveringssituasjonen stabilisert seg mer, mange fler har kjøpt og flere vil kunne ha mening om dette. Mange som kjøper og er på dette forumet har lest opp og ned i mente i forhold til innbrenning og er naturligvis mer forsiktig. Derfor tror jeg vi kan ha klarlagt dette mye bedre om 1-2 mnd
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
joneh
Aktiv
E-post
Jeg har hatt denne tv'en i snart 2 uker nå og har brukt den myyye
har ikke merket noe til denne innbrenningsproblematikken, men det er vel litt tidlig og friskmelde den på dette grunnlaget. Har heller ikke lakt noe merke til støy på tv'n i stua.
edit: skulle vel aldri ha sakt det der, for nå kan jeg skimte tv3 logoen når jeg ser på den i 4:3 formet