joleen
Aktiv
E-post
så nettop at den TV jeg har litt lyst på kan jeg få nesten 4000 billigere på et nettsted enn i butikken. Problemet er at jeg har aldri hørt om dette stedet og vet ingenting om det. Er det noen som kjenner til shg.no?
Har ikke noe problem å kjøpe over nettet men er litt skepitsk når det gjelder 13000 kr til nettsted jeg ALDRI har hørt om.
joleen
talisare
Aktiv
E-post
joleen
Aktiv
E-post
takk for tipset. kjøp av TV er kanskje litt gambling uansett hvor man kjøper det?
LeGranDuc
Aktiv
E-post
Har handlet en del hos shg.no og kan trygt anbefale denne butikken.
En ulempe med og handle TV på nett er hvis du må returnere den.
Blir fort mye styr med å få den pakket inn og sendt avgårde.
Trying is the first step towards failing!
oscarthegreat
Aktiv
E-post
Hvis du kjøper panasonic hos komplett.no og det blir no galt så gjør du akurat som ved butikkhandel: kontakter nærmeste panasonic verksted.
monitor
Prisjeger og frihetskjemper
E-post
Hei: Jeg også var skeptisk til netthandel og har handlet denne gode pc-en via Netshop. Er meget fornøyd og ingen feil!
Men jeg skjønner problemet. Av samme grunn så bestillte jeg nylig varer via en nettbutikk med en henteadresse ikke for langt unna.
Bor du på Østlandet så ha PCUtstyr.no et hente OG LEVERINGSSTED i Fredrikstad. Mange nettbutikker holder til i Ski, Oslo osv.
Jeg anbefalte nylig en venn til å kjøpe sin tv for 500 kroner over laveste pris i en slik butikk, og han sparte mange kroner ifht. Elkjøp, Lefdal og Expert. Ofte er servicen også bedre, fordi bedriften vil bli meget skadelidende ved dårlig service: Master IT har store problemer ifht. EN kjøper, som gjør at jeg aldri kommer til å handle der.
Har du funnet et godt produkt på et sted kan du alltid spørre folk om erfaringer med butikken. det finnes også linker til prisguider, hvor brukere kan legge inn sine kommentarer om butikken.