janrob
Aktiv
E-post
dejavu
Aktiv
E-post
"janrob" skrev:
Noen som har noen klare forslag? Er Panasonic'en SÅ mye bedre (som prisen skulle tilsi). I så fall, bedre på hva da? Noen som har noe erfaring eller tanker om Phillips'en og/eller LG'n???
Takker
Mvh
Jan Robert
Interessant spørsmål. men er det ikke mer relevant å sammenligne med PV60? Den har jo utsalgspris som ligger mye nærmere disse to modellene,som jo forøvrig på papiret ser bra ut. Jeg legger merke til at kontrasten er dårligere på Philips -apparatet,enn på Panasonic sine modeller.Men om dette er verdt fra 4ooo og oppover,vil jeg sterkt tvile på.
Men så er det jo Dingse-faktoren, hvor Panasonic for noen scorer høyt,på tross av diskutabelt utseende.
Selv var jeg innom Lefdal forleden, og betraktet ett PV60. Ble jo på ingen måte imponert over kvaliteten på bildet.Blasst, er rette ordet for og beskrive det. Men tipper det har med innstillinger å gjøre. Så mange som sverger til Panasonic her på forumet, kan vel neppe ta feil.
Hva vet vel jeg?Sitter her med et 28 tommer Saba som er 18 år gammelt.Siste samboen tok med seg den forrige flatskjermen. Så nå skal jeg ha nytt....