aavdst
Aktiv
E-post
Er det noen som har sett denne? Og evt hvor? Har den kommet til Norge ennå? Hørte rykter om oktober. Ser at enkelte svenske internettbutikker reklamerer med 1 ukes leveringstid på den. Siden EISA har kåret den til Arets LCD TV i 2005/2006 så må den jo være verdt å kikke på. er spesielt nysjerrig på sortnivået. Alt annet virker jo bra i henhold til spesifikasjonene.
Jeg vurderer denne opp mot Sony KLV-V40A10E og Philips 37PF9830.
Prismessig faller de cirka likt ut (under 30.000). Philip'sen er litt mindre enn de to andre, men den har 1920x1080i, mens de to andre har 1366 x 768 . Men om den har "full HDTV" spiller kanskje ikke så stor rolle? Er litt usikker på fremtiden her. Men HD-ready er de jo alle tre.
inquisito
Aktiv
E-post
"aavdst" skrev:Er det noen som har sett denne? Og evt hvor? Har den kommet til Norge ennå? Hørte rykter om oktober. Ser at enkelte svenske internettbutikker reklamerer med 1 ukes leveringstid på den. Siden EISA har kåret den til Arets LCD TV i 2005/2006 så må den jo være verdt å kikke på. er spesielt nysjerrig på sortnivået. Alt annet virker jo bra i henhold til spesifikasjonene.
Jeg vurderer denne opp mot Sony KLV-V40A10E og Philips 37PF9830.
Prismessig faller de cirka likt ut (under 30.000). Philip'sen er litt mindre enn de to andre, men den har 1920x1080i, mens de to andre har 1366 x 768 . Men om den har "full HDTV" spiller kanskje ikke så stor rolle? Er litt usikker på fremtiden her. Men HD-ready er de jo alle tre.
Hei og hopp! Jeg er trolig den første i Norge med denne Tv'en. Kan bare si at den er glimrende!
aavdst
Aktiv
E-post
Gratulerer! Hvor har du fått tak i denne? Og kan du si noe om sortnivået kontra andre LCD'er? (hvis du har hatt muligheten til å sammenligne?)
Er den kresen på bildesignaler?
inquisito
Aktiv
E-post
"aavdst" skrev:Gratulerer! Hvor har du fått tak i denne? Og kan du si noe om sortnivået kontra andre LCD'er? (hvis du har hatt muligheten til å sammenligne?)
Er den kresen på bildesignaler?
DNIe (bildebehandlingskretsen) fungerer overraskende bra og den er ikke spesiellt kresen på bildesignaler. Har ikke sammenliknet den på sortnivå med andre lcd tv'er men jeg synes den er ganske bra (uansett er plasma bedre på det punktet). Jeg kjøpte Tv'en direkte fra Samsung (siden jeg jobber i bransjen) og fikk den levert med DHL i går. Har ikke fått testet så mye ennå. Kicker ass når den er satt opp med PC og f.eks media center e.l. Skal teste mer!
rmartin
Meget Kunnskapsrik
E-post
fekk denne selv i går og virker kjempe bra.
byttet ut 42pa50... får å få hdmi inngang til htpc.
. . Pioneer 508xd.
erik65
Aktiv
E-post
"rmartin" skrev:fekk denne selv i går og virker kjempe bra.
Hvordan er bildet på denne i forhold til 42pa50?
Med vanlig antennesignal?
Med dvd?
aavdst
Aktiv
E-post
"rmartin" skrev:fekk denne selv i går og virker kjempe bra.
Tør jeg spørre hvor du har kjøpt den? Om den finnes tilgjengelig i noen butikk nå? eller er det via interne bransjekanaler du har kjøpt den?
rmartin
Meget Kunnskapsrik
E-post
fekk den via euronics kjeden som eg jobber i.
mvh rune
. . Pioneer 508xd.
T2
Kunnskapsrik
E-post
Hva slags oppløsning kan du kjøre fra PC når du bruker en DVI -> HDMI kabel?