Logo

360 - ikke en dritt virker som jeg hadde tenkt!

Skriv et svar
12.01.2006 19.11.28 #1 av 7
Postet av: Puckern
Fikk inn 360 Core (den uten HD osv) i dag og kobler opp på for øyeblikket min vanlige 28" Hitachi TV. Bilet og lyd, joda, helt greit. Kobler kablet TP kabel til min D-link router, men får ikke kontakt med PC. Etter en stund leser jeg meg til at jeg må inst. Windows Media Connect. Laster ned on inst. men får beskjed om "install .NET Framewor. Hva er det? Gir opp dette og kobler til en eksterm USB harddisk - men selvfølgelig går ikke det. Det går vel kun med 20GB som er tilleggs utstyr? At jeg i tillegg ikke rakk å kjøpe noe spill i dag, gjorde meg fly forbanna. Får ikke brukt den til noe som helst. At et vanlig USB WLAN adapter heller ikke funka, kom derfor ikke som noen overraskelse.

Så kom med tips om hva jeg kan gjøre og om man ikke kan koble til "hva som helst" av USB utstyr til Xbox'n!

Hjelp meg - vær så snill -før jeg tar fyr og hiver driten ut vinduet og lar den ligge i slapset til våren..... :evil:

Ellers kan den jo sikkert selges?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2006 19.43.31 #2 av 7
Postet av: Bidd@
Har du ikke bytterett der du har kjøpt den?
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2006 19.54.24 #3 av 7
Postet av: Puckern
jo, men vil jo ikke gi opp helt ennå. Trodde det var mange guruer på forumet som kunne hjelpe!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2006 19.57.20 #4 av 7
Postet av: Rune
Det er jo bare å innstallere .net framework. Ligger på windows update.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2006 20.12.30 #5 av 7
Postet av: Puckern
kjører "crack" for øyeblikket.....og det funker dårlig der!!

Legger det heller ut for salg til den som måtte ønske det. 2250 inkl. Gotham Racing 3. For øyeblikket e alt 8 timer gammelt! Skal heller snerke i bua, det kan jeg ihvertfall! 93033740
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2006 21.22.25 #6 av 7
Postet av: Wodger
.net kan lastes ned herfra

http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

Kjører du norsk windows bør du bytte språk før du laster ned.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2006 21.50.33 #7 av 7
Postet av: Puckern
"Wodger" skrev:.net kan lastes ned herfra

http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

Kjører du norsk windows bør du bytte språk før du laster ned.


Det funka! Nå blei jeg glad! Har XP Media Center lisens jeg skal inst. i morgen, da får jeg kanskje sett videoer også og til slutt prøve på projektor på loftet ! Du redda kvelden min og det betyr at dette er et flott forum!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar