Logo

Abrahamsen vs Electrocompaniet?

Skriv et svar
13.02.2007 07.33.03 #1 av 5
Postet av: VG
Hei!
Jeg har en stund vurdert EC, men nå ser jeg at Per Abrahamsen har startet for seg selv, er det noen her som har noen formening om desse forsterkerene?
Ev har lyttet på Abrahamsen forsterkerene?
VG
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.02.2007 17.21.16 #2 av 5
Postet av: pluto
Hvis det er V-serien du mener, så fikk Abrahamsen V2 en meget god omtale i Fidelity i januar. Du kan gå inn på abrahamsenaudio.com og lese mer om produktene. Testen av forsterkeren er også på den siden. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.02.2007 10.58.53 #3 av 5
Postet av: runedalby
Har hørt både cd-spilleren sammen med stereo forsterkeren, samt kombinasjonen med for- og effektforsterker fra Abrahamsens V-serie. Mitt inntrykk er at det låter forbasket bra. Alle detaljene i musikken kommer frem. Veggene i rommet forsvinner. Det er nok trøkk til å drive de fleste høyttalere. Har selv seriøs vurdert å kaste ut forsterkeren min etter jeg hørte Abrahamsen settet.
Rune D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.02.2007 07.09.48 #4 av 5
Postet av: VG
Hmm, takk for svar, må vist prøve å få hørt dette settet, ser Elkjøp selger med Energy høytalere, hva er dette for noe?
Men er det noen som har hørt den nye serien til EC, Prelude? Hvordan dette låter i forhold til Classic serien, det er jo noe snillere pris da..
VG
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.02.2007 12.37.58 #5 av 5
Postet av: Soundispower
"VG" skrev:Hmm, takk for svar, må vist prøve å få hørt dette settet, ser Elkjøp selger med Energy høytalere, hva er dette for noe?
Men er det noen som har hørt den nye serien til EC, Prelude? Hvordan dette låter i forhold til Classic serien, det er jo noe snillere pris da..

velg heller yamaha høyttalere de selger du :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar