Logo

Anbefaling av kompakt hjemmekino?

Skriv et svar
24.01.2009 13.04.01 #1 av 10
Postet av: Arild23
Noen som har noen anbefalinger av et kompakt hjemmekino som støtter de nye lydformatene til bluray...
Helst ikke over 15000kr.

Har tittet og lest litt om Pioneer LX01 og LX03
Kom gjerne med noen tips.... :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.01.2009 14.07.24 #2 av 10
Postet av: VingeFaan
LX01, utsolgt i Europa etter prisnedsetting fikk jeg nettopp vite av en Pioneermann, via en som skal selge meg det. Hvorvidt det kommer mer vet jeg ikke noe om.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.01.2009 16.55.28 #3 av 10
Postet av: Arild23
"VingeFaan" skrev:LX01, utsolgt i Europa etter prisnedsetting fikk jeg nettopp vite av en Pioneermann, via en som skal selge meg det. Hvorvidt det kommer mer vet jeg ikke noe om.


Hørte det var laaang leveringstid på det nå.....
Kan kanskje det finnes noen utstillingsmodeller som kan fåes billig....? 8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2009 09.17.30 #4 av 10
Postet av: VingeFaan
"Arild23" skrev:
"VingeFaan" skrev:LX01, utsolgt i Europa etter prisnedsetting fikk jeg nettopp vite av en Pioneermann, via en som skal selge meg det. Hvorvidt det kommer mer vet jeg ikke noe om.


Hørte det var laaang leveringstid på det nå.....
Kan kanskje det finnes noen utstillingsmodeller som kan fåes billig....? 8)


Neppe, tror disse ble solgt unna i januar. Hadde en kompis som ringte Soundgarden en formiddag og spurte om LX01. De var tomme, men han kunne kjøpe utstillingsmodellen for 2k billigere. Flott, jeg tar det sa han, stikker innom i ettermiddag. Da han kom dit hadde de solgt det til noen andre. Et morsomt poeng er at den andre var en kompis av han som dunka 11k i benken i butikken og fikk det (han visste såklart ikke noe om avtalen til kompisen). Men dårlig av Soundgarden å love ut noe slikt og ikke holde det.

Uansett, jeg tror du skal slite med å få tak i det, iallefall om det ikke er bestilt? Jeg ser at Soundgarden har fjernet det fra sidene sine, det gjelder også Netshop. Det har jo kommet en ny versjon med Blue Ray som de kanskje ønsker å satse på fremfor den eldre. Så mulig de ikke kommer til å sende ut flere? Spekulasjoner fra min side.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2009 13.20.47 #5 av 10
Postet av: Arild23
Neppe, tror disse ble solgt unna i januar. Hadde en kompis som ringte Soundgarden en formiddag og spurte om LX01. De var tomme, men han kunne kjøpe utstillingsmodellen for 2k billigere. Flott, jeg tar det sa han, stikker innom i ettermiddag. Da han kom dit hadde de solgt det til noen andre. Et morsomt poeng er at den andre var en kompis av han som dunka 11k i benken i butikken og fikk det (han visste såklart ikke noe om avtalen til kompisen). Men dårlig av Soundgarden å love ut noe slikt og ikke holde det.

Uansett, jeg tror du skal slite med å få tak i det, iallefall om det ikke er bestilt? Jeg ser at Soundgarden har fjernet det fra sidene sine, det gjelder også Netshop. Det har jo kommet en ny versjon med Blue Ray som de kanskje ønsker å satse på fremfor den eldre. Så mulig de ikke kommer til å sende ut flere? Spekulasjoner fra min side.[/quote]

Det var jo dårlig gjort av soundgarden da....
Vet om ei utstilling, men prisen for den er 11800kr....
Vet ikke helt hvor bra det er akkurat. Har sett på utstillinga, den ser litt gammel ut...

Men i disse dager når pioneer skal takke for seg så kanskje det er mulig å få LX01bluray oxo til en meget redusert pris....?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2009 14.41.27 #6 av 10
Postet av: VingeFaan
"Arild23" skrev:Det var jo dårlig gjort av soundgarden da....
Vet om ei utstilling, men prisen for den er 11800kr....
Vet ikke helt hvor bra det er akkurat. Har sett på utstillinga, den ser litt gammel ut...

Men i disse dager når pioneer skal takke for seg så kanskje det er mulig å få LX01bluray oxo til en meget redusert pris....?


Kun 1100,- ned for utstillingsmodell var litt lite synes jeg. Tror nok ikke Pioneer takker for seg, jeg posta en link på TV-forumet om nedleggelse av TV-delen men det ikke akkurat noe som er bekrefta fra Pioneer. Og selv om de gjør det betyr det ikke at det LX01BR kommer på billigsalg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2009 15.17.56 #7 av 10
Postet av: Arild23


Kun 1100,- ned for utstillingsmodell var litt lite synes jeg. Tror nok ikke Pioneer takker for seg, jeg posta en link på TV-forumet om nedleggelse av TV-delen men det ikke akkurat noe som er bekrefta fra Pioneer. Og selv om de gjør det betyr det ikke at det LX01BR kommer på billigsalg.


Syns oxo det var veldig lite rabatt....
Men venter litt å ser.....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.02.2009 22.53.51 #8 av 10
Postet av: Arild23
Da har jeg bestilt Pioneer LX01

Var så utrolig heldig å få hjelp til å finne en plass der de fortsatt hadde de inne på lager :D
gleder meg til å få det :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.02.2009 09.30.05 #9 av 10
Postet av: VingeFaan
Gratulerer! Hvor mye betalte du?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.02.2009 15.16.06 #10 av 10
Postet av: Arild23
"VingeFaan" skrev:Gratulerer! Hvor mye betalte du?

Elkjøp 12995 + frakt. :D

Om der finnes flere i landet som er tilsalgs vet jeg ikke, men i så tilfelle så er det ikke mange... :smile:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar