Logo

ANOVO NORGE AS

Skriv et svar
24.04.2008 17.49.40 #31 av 35
Postet av: MindWaste
w10000 er kommet hjem :mrgreen:

blir en skikkelig test i helga men alt ser ut til å funke foreløpig :wink:
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.04.2008 20.37.39 #32 av 35
Postet av: petre2006
Godt å høre, jeg håper BenQ'en varer for alltid for deg nå, du har blødd nok .. :| Vel, det er uansett grunnlag for å rose/rise noen en eller annen plass. Regner med transporten gikk fort, får gi de ros. Ris kan du piske over på Anovo og/eller BenQ.

Fikk en monitor inn idag fra Anovo. Skjønte ikke mye, men dette var da en monitor fra BenQ jeg hadde feilmeldt i januar.. hehe, vel, de fikk den defekte tilbake idag også, men da skjønner man at det her korket seg der inne gitt. De sendte med en beklagelse også, så jeg 'glemmer' vel den saken. Litt artig at jeg hadde glemt den.. huff, litt mye ut og inn her i min lille butikk.

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.08.2008 15.15.46 #33 av 35
Postet av: Suzpaz
Jeg leverte inn TV'n 29/07. Da fikk jeg beskjed at det skulle ta noen dager. Sant nok, det tok 1 dag for reperasjonen. Men det tok 6 dager for budet leverte det på døren min. Jaja tenkte jeg. Får jo TV'n før OL så det er greit.

Feilmeldinger jeg ga til A Novo:
Striper på skjermen
Rare farger når jeg starter TV'n
Xbox360 ELITE HMDI funker ikke

Så jeg får tilbake TV'n 5/6. Den funker ikke. 0 strøm.
1: A Novo klarte å ikke sjekke TV'n før de sendte den til meg..... lol
2: Sikringen gikk når de koblet fra på A Novo, eller når jeg koblet til her.

Jeg ringer opp budet som kom med TV'n. Han sier han skulle komme og hente den dagen etter, og forklare problemet til A Novo. Greit sier jeg. 6/6 henter han TV'n tidlig på morra. Så ringer jeg A Novo rundt 14:00 og de sier at reperatøren jobber på TV'n nå. Supert tenker jeg. Da blir den fiksa før OL.

Jeg forventet TV'n tilbake i dag. Istedenfor får jeg en telefon.
(selvfølgelig ringer de deg 14:58, 2 minutter før de stenger, slik at du ikke kan ringe dem opp igjen). Mannen kan så vidt norsk, og spør meg om jeg har en TV der. Ja sier jeg. Er den klar?

"Nei, du ha xbox elite? Hva funke den?"
"Nei, det har dere jo fikset! Tv'n vil ikke starte! Jeg sendte den TILBAKE".
"okokok"

Dette var samme kar som jeg snakket med for noen måneder siden da jeg spurte hva som var galt med Xbox kontakten. Da sa han at det var en enkel fiks, og at jeg måtte sende den inn til han.

Plutselig sier han.
"Kanskje jai jobba på den i dag, men sannsynlig i morgen".
Så de løy til meg når de sa han jobbet på den i går....
"BARE FÅ DEN TIL Å STARTE! JEG VIL BARE HA TV'N TIL Å FUNKE. DET ER IKKE SAMME PROBLEM SOM FØRSTE GANG, FOR DET HAR DERE FIKSET!"

Så jeg legger på.
10 minutter senere ringer A Novo igjen, og mamma tar telefonen.
"Vi kommer og henter Xboxen med bud for å teste den. Gjør den klar".

Da jeg fikk beskjed om det, klikket jeg, og skriver her nå.

Har A Novo gitt **** i problemet første gang? På feilmeldingen stod det Xbox problemet, men jeg sendte den tilbake igjen for at den ikke ville starte.

Det betyr at A Novo første gangen har gitt **** i problemene jeg sa ifra om. Og nå er det så dårlig kommunikasjon der borte at de fortsatt tror jeg har samme problemene. Han har ikke startet TV'n engang før han ringer meg om Xboxen. Jeg har sagt 10 ganger at den er der fordi den ikke vil starte. Men vet ikke om han fikk det med seg for han snakker jo ikke norsk.

Og de driver alltid kontakt med deg bare noen minutter før de stenger.

A Novo får et STOOORT minus i boka mi!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.08.2008 08.08.43 #34 av 35
Postet av: MindWaste
Må innrømme jeg lo litt av innlegget ditt :mrgreen:

Tragisk når dingser ikke funker, men det er ENDA mer tragisk når servicefolk ikke funker :(
Håper det ordner seg for deg. Hadde ringt til daglig leder eller servicesjefen hvis jeg var deg:

Adm. direktør
Jan-Ole Skubberud
E-mail: jan@anovo.no

Servicesjef Videocom
Finn Hove Tønjum
E-Mail: fht@anovo.no


For min del håper jeg at jeg ALDRI mer trenger "service/support" fra hverken BenQ eller Anovo :evil:
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2008 20.48.53 #35 av 35
Postet av: Suzpaz
Da fikk jeg TV'n min. Og nå funker ikke DVI inngangen ordentlig. Som om den ikke klarer å sende et identifikasjons-signal til PC*n min. Den funker bare hvis jeg hot-swapper fra en 19" men da mister den signal igjen med en gang windows starter.

ANOVO suger. Nekter å sende inn TV'n min for 3'dje gang og kun ha brukt TV'n i noen timer imellom.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar