Logo

CDON.COM

Skriv et svar
26.07.2007 12.51.14 #1 av 9
Postet av: Woff
:!: Nå måtte jeg bare gi opp!
Maken til arrogant og elendig kundesupport!
MITT RÅD ER: Kjøp alle andre steder enn CDON.COM!

Har vært i kontakt med:

Malena (meget arrogant..)
Filip
Annika (som svarer mailen til andre)
Imre (som kanskje FORSTÅR support..)
Cecilie

Nå går pengene mine til andre firmaer!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.10.2007 13.34.09 #2 av 9
Postet av: Ken_Tucky
Merkelig at du er så misfornøyd med CD-ON.
Har selv handlet minst 50 ganger derfra i løpet av de siste 2-3 årene, og har alltid fått god service og rask levering.
Du må ha hatt uflaks vil jeg tro.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2008 13.59.43 #3 av 9
Postet av: cra
Jeg har også handlet flere ganger, alt fra DVD'er og spill til dyre mobiltelefoner. En enkelt gang ble pakka mi borte i posten. Ved kontakt fikk jeg raskt svar at jeg måtte vente til 14 dager etter at de hadde sendt den, slik at de og posten fikk tid til å lete etter pakken, samt at den kunne ha blitt sendt feil i posten. Irriterende, for så vidt, men greit nok.

Etter at fjorten dager fra de sendte pakken hadde gått tok jeg kontakt på nytt, og det eneste de ville vite da var om jeg ville ha pengene tilbake, eller om de skulle sende tilsvarende varer på nytt. Etter to dager var varene levert, så konklusjonen blir at det var posten som rotet det bort.

For øvrig sendes det som pakke med sporing hvis du kjøper f.eks. en dyr mobiltelefon. Det eneste dumme er at du ikke får beskjed om dette, og får altså ikke sporet pakken selv.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2008 18.05.45 #4 av 9
Postet av: kamelon
Akkurat som ken_tucky synes jeg også dette var rart. Jeg har handlet en god del filmer derfra, og de har vært på døren tre dager etter jeg la inn ordren, uten noen problemer. Kan jeg spørre hva du kjøpte derfra?Høres uansett ut som de er arrogante når ting ikke går som det skal..Ikke bra.
I think football always should be played on grass...Bob Marley
Min kino: http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=123
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2008 18.25.47 #5 av 9
Postet av: øivindo
Hei, må være enig at cdon har elendig kundeservice.makan til slett kundeservice har jeg ikke vært borti! kjøpte en mobiltelefon for 9 mnd siden som var feil på fikk omsider levert den inn på service etter utallige email til dem.fikk hevet kjøpet men maken på trege folk!! tok meg 6 mnd fra jeg hadde den inne på service til pengene var tilbake på min konto.Aldri kommer jeg til å handle på den dritsjappa!!!!.
Hva fornøyd før da jeg bestilte musikk og filmer fra dem,men da det som skjedde med mobiltelefonen tok kaka!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2008 18.34.48 #6 av 9
Nå har ikke jeg handlet annet en filmer derfra og har heller ikke hatt noen feil eller skade på varene og vet derfor ikke hvordan kundeservicen er, men mine handler fra butikken har gått smertefritt og godt.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2008 18.58.36 #7 av 9
Postet av: Blueflame
Jeg har handlet masse fra cdon.com og heller ikke hatt noen problemer med det. Alle pakkene har kommet i løpet av 2-3 dager og aldri fått noe feil eller tull.

Kjedelig at du har så mye problemer da.
Pioneer VSX-LX60, Pioneer PDP-427XA, Dali Ikon 6, Dali Ikon Vokal 2, Pioneer DV-696AV, Pioneer DVR-530H, Project Debut III, Jamo E400, Pioneer S-W150S, PS3 og Gamecube
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2008 19.00.38 #8 av 9
Postet av: Msport
Man opplever faktisk først hvordan kundeservicen er, før man har noe å klage på. Enkelte butikker er flinke til å sende varene ut raskt, men skal man klage - f* f*** hvor tregt og dårlig service dem plutselig for. MPX.NO er et slikt eksempel - leverer gode varer, raskt til en hyggelig pris. Men retur/service avdelingen er så dårlig at de ordene jeg kunne tenke meg å beskrive dem med ikke skal komme på trykk. Ved retur av en tv jeg sendt i en klart forsvarlig forpakning (har erfaring fra lager og postens goddseneter (pakkesorterting) så jeg vet litt hva jeg prater om), brukte dem ei / 1 uke på å pakke. Hvorfor? Jo dem manglet nemlig pappeske..... Ei hel arbeidsuke brukte dem på å få pakket den ned, og dem omsatte for 428 millioner i 2006 - da har man pappesker....

Litt avsporing fra tråden som jo omhandler cdon.com, men synes det er greit å beskrive at god service er faktisk ikke bare det å levere raskt - det er først når man har reklamasjon/retru at man merker hvem som har god service!
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.12.2012 12.29.31 #9 av 9
Postet av: paalpot
Har aldri opplevd noe lignende som da jeg skulle kjøpe en Bly-ray-spiller hos CDON.com.
Først fikk jeg tilsendt en radio (!!), som jeg ble bedt om å returnere ved å vedlegge en returårsak og kopi av den siste fakturaaen - noe jeg selvfølgelig gjorde påfølgende dag. De sendte faktisk to fakturaer, og de har bekreftet at radioen er er mottatt og at den siste fakturaen er slettet.
Den første fakturaen, som jeg trodde ble slettet automatisk da de sendte den andre, driver de nå på med og krever at jeg skal betale.
De venter at jeg skal returnere en Blu-ray-spiller jeg aldri har mottatt!, før de kan slette den. Jeg har forsøkt mange ganger å forklare at jeg aldri har mottatt blu-ray-spilleren de hevder jeg har har fått tilsendt.
I korrespondansen med dem har de til og med bekreftet at de ikke har sendt den, ettersom de var utsolgt og jeg måtte bestille på nytt - noe jeg aldri gjorde.

Er helt fortvilt over den manglende servicen og arrogansen dette firmaet fremviser, og vet ikke hva jeg skal gjøre.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar