Logo

Dekoder for canal digital kunder med bakkenett?

Skriv et svar
20.12.2005 08.45.28 #1 av 3
Postet av: stian berntsen
Hei

Ser at de er noen tråder om det jeg lurer på her allerede, men noen av disse trådene er litt gamle og kansje utdaterte.

Jeg har canal digital der jeg bor, og jeg har jo selvfølgelige analoge signaler den dag idag, men er veldig inntressert i å få dette digitalt, hva skal man kjøpe da?
Har jeg forstått det riktig at det er den FORCE 315 C som skal brukes da, eller er det flere å velge mellom?
Dette med dekodere er ikke akkurat min sterkeste side så all hjelp tas imot med takk, gjerne begrunn svaret ditt. Og hvis du ikke synes jeg allerede har mast, så hadde det vært fint med ett raskt svar da jeg er av den personen som skulle hatt ting igår når jeg finner ut hva jeg vil ha ;-)

På forhånd takk til alle svar........
Mvh
Stian Berntsen
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.12.2005 11.38.42 #2 av 3
Postet av: boly
Ser på sidene at Canal+ har to dekodere de støtter, den ene heter Canal Digital MHW mottaker, og er sikkert ikke "helt" full av finnesser.
Den andre er som du selv har funnet ut en Force 315C-CO.

Force er kjent som en meget seriøs produsent på satelitt/ kabel dekodere. Hadde helt klart gått for Force selv. Regner det som sikkert at 315 er raskere til og skifte kanaler, samt har bedre menyer og innstillings muligheter.

Så her er det bare og fleske til, så har du alt digitalt til jul :wink:
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.12.2005 12.14.15 #3 av 3
Postet av: stian berntsen
Takker for tilbakemeldinger, jeg tror jeg går for den jeg også. Veit du eller noen andre her om det er å få tak i en dekoder m/harddisk til bruk i sånt bakkenett, eller fins dette kun til parabol?
Mvh
Stian Berntsen
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar