Logo

DIY AV-bord

Skriv et svar
29.01.2004 13.50.00 #1 av 6
Postet av: kakehode
Noen som har noen ideer for et DIY AV-bord med plass til reciever, dvd, cd, effektforsterker, senterhøyttaler og 32" tv?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2004 13.50.56 #2 av 6
Postet av: Anders
To pene bord ifra HI-FI Center Kjeden

AAVIK AV3 9,990.00
3 hyller a 3 komp.

AV3 er et audio/ video bord med plass til ni komponenter. Det er ca. 150 cm bredt og 60 cm dypt. Her kan du plassere en widescreen tv og fremdeles ha god plass til resten av produktene dine. Et Aavik møbel gir et bedre fundament for dine kvalitets komponenter, som igjen gir bedre lyd og bedre bilde!

AAVIK TT3 6,495.00
3 hyller a 2 komp. - TT3 er ett av våre mest solgt Aavik bord, da det har god hylleplass til både tv og stereo.

Håper dette kan hjelpe deg!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2004 13.51.18 #3 av 6
Postet av: kakehode
Jeg kjenner godt til Aavik ja, men det snør tett en viss plass før jeg kjøper et dansk møbelvidunder til 10k! Nettopp derfor tenkte jeg på et lite selvmekkeprosjekt! Og hvis det gjøres med paralell bruk av innmaten i hodet, bør resultatet kunne bli meget akseptabelt, men til en yderst liten brøkdel av prisen! Ekte menn mekker sjøl!
Og drikker gjerne kalde pils samtidig:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2004 13.51.59 #4 av 6
Postet av: Anders
Jeg mener du kunne sikkert funnet noe på IKEA som duger!
Med dine krav så var det ikke så lett å finne noe som passet,å det som passet var til gjenngjeld veldig dyrt! Blir sikkert bra hvis du snekrer et rack/tv-bord selv.
Skal være ganske flink for at det skal bli FINT! Eller er du utdannet møbelsnekker å kanskje?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2004 13.52.45 #5 av 6
Postet av: kakehode
"Anders" skrev:Jeg mener du kunne sikkert funnet noe på IKEA som duger!
Med dine krav så var det ikke så lett å finne noe som passet,å det som passet var til gjenngjeld veldig dyrt! Blir sikkert bra hvis du snekrer et rack/tv-bord selv.
Skal være ganske flink for at det skal bli FINT! Eller er du utdannet møbelsnekker å kanskje?


IKEA? Blir nok litt vel femi det ja...Når jeg skal innrede ungkarsbula nytter det ikke med homo-latant møblering til anlegget, så derfor funker det fint med en litt "røff" løsning! Og det er ikke snakk om snekring til de sene nattetimer her heller! Eneste av treverk som skal inn er jo noen store plater, og å pusse å lakkere dem burde være en smal sak!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2004 13.53.00 #6 av 6
Postet av: Anders
Har du funnet noe røft, å ikke femi mr, Macho? :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar