Logo

DVD-opptaker med HDMI

Skriv et svar
18.07.2006 13.09.17 #1 av 3
Postet av: EyesOnly
Hei!

Jeg er på utkikk etter en god DVD-opptaker med HDMI utgang.
Har sett på Panasonic DMR-EH65 spilleren, men er interessert i andre forslag til gode opptakere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.07.2006 20.42.11 #2 av 3
Postet av: Headbanger Man
Hei, sjekk ut JVC DRMH300SE.
Ellers kan du jo vente til Pioneer kommer med HDMI på sine spillere, sikkert utover høsten en gang :?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.07.2006 21.22.02 #3 av 3
Postet av: Ziggy
Jeg kjøpte meg Sony HX1010 og er fornøyd med den. Den er dyr men jeg tok den kostnaden da jeg også trengte en DVD-spiller samtidig. Med HDMI får jeg kjempegode bilder på min LG 42" skjerm. Irriterer meg over at det tar lang tid å starte opp spilleren når jeg har skrudd den av. Men det er det eneste til nå. Skrur den av når den ikke er i bruk pga susingen fra harddisken.

Kan hende at Sony HX1010 ikke blir solgt lenger. Ser at ingen av Sony sine 2006 modeller har like gode spesifikasjoner. HX1010 har forresten 400GB harddisk.

Har forstått det slik at det er lenge til Pioneer kommer med HDMI på sine HDD opptakere. Pioneer og Sony sine maskiner skal vissnok være de eneste (hvertfall 2005 modellene) som man kan ta opp noe på tv og så pause opptaket for å se videre noen minutter senere. For de andre opptagerne så må man starte opptaket på en spesiell måte for å få dette til. Det som også er fint er at man kan programere et opptak og så sette i en DVD og se den samtidig som opptaket starter/går.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar