Logo

Emotiva eller ikke ?

Skriv et svar
06.09.2011 21.52.35 #1 av 2
Postet av: krisness
Hallais folkens .. jeg har nå i noen dager gått og surret med tanken på om jeg skal gå for emotiva til hjemme kinoen min .. først litt av hva som er i den per dags dato ..
reciever ; Pioneer vsx 1019ah-k
Effekt forst front : Rotel RB991
Front høytalere : B&W DM604
Center : Polk (husker ike resten)
Bak høytalere : Dynabel S21 / skjal erstattes med B&W stativ høytalere..
Sub : Dynabel Phobos
Tv : Noen år gamel Toppserie 50" samsung plasma .. (ga hele 33000 for denne :( )
Projector : Optoma Hd200
Lerret : Standard 100"

Og her er noen av mine tanker .. Jeg har det slik i mitt hode at jeg helst vil ha alt fra ett merke .. og planen var .. siden jeg på sikt skal over til B&W 802 høytalere .. så skulle jeg kjøpe Electrocompaniet EC4.9 +aw400 blokker ++ men siden det ikke er mulig å få alt i Electrocompaniet dropper jeg nokl desverre det ..

BTW jeg er ny på dette forumet .. jeg er 29 år fra østlandet .. lett distrahert og glad i new shiny stash =)
og da er jeg litt i villrede for det har egentlig hele tiden vært min drøm .. helt siden classic serien kom ut :/

Så da sukker jeg oppgitt og lurer på om jeg skal holde meg på rotel nivået .. og gå for rotel RSP 1570 Og kjøpe en ny blokk fra de så jeg kan bruke den jeg har på bakhøytalerne .. Da blir jeg selvfølgelig nødt til å kaste ut alt igjen når B&W 802 kommer .. som ikke er med det første .. siden jeg ikke er millionær og må spare litt =)

Eller om jeg skal gamble .. og kjøpe Emotiva alt brand new ..

Emotiva umc-1
Emotiva XDA 1
Emotiva XPA 1x2
Emotiva XPA 3

??

kan noen komme med noen tanker og meninger ?? tar imot alt jeg .. kall meg gjerne idiot eller hva du vil .. bare du kommer med n oen gode tanker rundt dette her i tillegg .. for jeg får fader ikke sove for tiden da jeg bare blir liggende å glo i taket og surfe stereo med iphonen =((
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.09.2011 16.51.14 #2 av 2
Postet av: tce team
har ikke vert i tvil her gå for emotiva , dette er sinnsyke komponenter...jeg har i hvertfall gått for det vist det har vert meg:)
samsung ue46b7070-yamaha rx-v 767-rotel rb-1562 effektforsterker- ps3 slim-grundig dtr mhp 8740-bærbar samsung ns150-klipsch synergy f20 surround sett-2 stk xtz w99 12.16 subwoofere-htc sensation-d-link trådløs
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar