Logo

Forsterker til B&W DM601

Skriv et svar
30.08.2007 17.32.46 #1 av 6
Postet av: keynes
Jeg har nettopp kjøpt et par B&W DM601 S3 stativhøyttalere.
Link: http://www.hifiklubben.no/produkter/hoe ... e_sort.htm

Neste post på programmet er en forsterker/reciever. Jeg vurderer å kjøpe Harman/Kardon HK 970. Spørsmålet er om denne kan passe til høyttalerne. Noen som har kombinasjonen? Eller som kan fortelle meg ut fra spesifikasjonene at dette kan gå greit? Det ser bra ut i forhold til effekten (watt), men jeg er ikke flink nok til å forstå alle spesifikasjonene på høyttalerne/forsterkeren.

Takk for evt. hjelp!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.03.2008 13.21.19 #2 av 6
Postet av: AndreB
Kjøpte meg nettopp et par B&W 685 med en NAD C720BEE - strålende fornøyd så langt, men håper at diskanten "mykner" til litt når anlegget blir innkjørt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.03.2008 14.22.32 #3 av 6
Postet av: orso
Har eid de høyttalerne. Kommer litt ann på hvilke lydsignatur du foretrekker og hvilke musikk du lytter til. Jeg ville ha valgt en forsterker med litt fylde og kanskje varme. Kjenner ikke til H/K så godt, men har inntrykk av den er litt mørk og grovkornet? Tror det kan være en ok match, men ville prøvd først. Forsterkere jeg tror kan passe bra er Thule og Primare. Muligens også Marantz med sin flotte vokalgjengivelse.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.03.2008 14.52.07 #4 av 6
Posten er fra ifjor sommer, så kan nok hende at han har kjøpt noe i mellomtiden :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.03.2008 15.11.05 #5 av 6
Postet av: orso
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Posten er fra ifjor sommer, så kan nok hende at han har kjøpt noe i mellomtiden :wink:

Oops. :oops:
Pleier å være flink til å lese datoene, men her ble det bom gitt. :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.03.2008 17.32.53 #6 av 6
Postet av: AndreB
..og jeg ville bare understreke at jeg ser ut til å bli fornøyd med min kombo; B&W og NAD :) -For at andre som måtte lure på tilsvarende ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar