Logo

Garanti og Service hos nettbutikkene.

Skriv et svar
01.06.2006 23.08.10 #1 av 2
Postet av: August
Ikke glem Garanti og Service!

Ser det er stor forskjell på garanti og service hos nettbutikkene vedr. kjøp av flat-TV. Det er viktig å ikke glemme dette da prisene er på vei nedover i turbofart.

Hos SHG foreksempel er de ute med ordet "bevisbyrde", skjemaer som skal fylles ut, riktig innpakning, forsendelse via post osv. osv. Til slutt blir vistnok produktet reparert "på vårt eller produsentens verksted". Hvor er dette verkstedet, i Oslo eller Kuala Lumpur?
Leser en gjennom garanti- og servicedeklarasjonen hos SHG høres det ut som den rene forsvarstalen til deres fordel. Slik skal det ikke være.
Jeg ønsker heller ikke å henge ut SHG da jeg selv ikke har erfaringer med dem. Alt jeg skriver er min tolkning av det jeg har lest på http://www.shg.no/

Hos NetOnNet derimot er det mye enklere. De har opprettet serviceavtaler med lokale verksteder rundt omkring i landet. Det er da mye enklere å legge flat-TVèn i baksetet og kjøre noen kilometer til verkstedet? Mye enklere å følge opp selv også. Se mer på http://www.netonnet.no/

Jeg vil råde alle å gå inn på de to nettstedene og lese alt om garanti, service og reklamasjon. Ikke tvil om hvor jeg vil handle min TV.
Synspunkter???


Hilsen August :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.06.2006 07.01.19 #2 av 2
Postet av: boly
Begge butikkene var vel mere rettet mot data og lignende.

Brukbart med tver, men ikke interesannt for meg på andre ting.

Men lurt som du sier og følge med på servise og garanti biten, mange rare tolkninger ute og går....
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar