Logo

God service hos Surround.no

Skriv et svar
10.08.2009 13.29.56 #1 av 3
Postet av: olofm
Bestilte høytalerpakke og forsterker fra Surround. no. Forsterkeren var Yamaha RV-765. Fikk kort tid etter beskjed om at forsterkeren var det lang leveringstid på, men jeg kunne få en annen og bedre Yamaha forsterker til den samme prisen. Dette takket jeg nei til da jeg ikke hadde fått kinorommet hvor forsterkeren skulle stå enda.

Men når vel forsterkeren kom på plass, så var det fortsatt bare gode erfaringer av å handle hos Surround.no. Fikk tekstmelding at det bare var å komme å hente alt sammen. Jeg rotet dessverre litt med å finne veien å klarte å komme frem 5 minutt etter stengingstid. Heldigvis hadde de ikke dratt enda. De satte igang kasse og lignende, og plukket frem varene. Fronthøytalerne viste seg ikke finnes på lager, så da fikk jeg en nyere modell av de samme høytalerne uten noe tillegg i prisen.

Nå er alt montert og fungerer veldig godt i kinorommet. Og jeg kan absolutt anbefale handel på Surround.no.

MVH Olof
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2009 21.27.29 #2 av 3
Postet av: kriller
Flott med god service, men forsto ikke hvorfor du takket nei til en bedre reciver.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.08.2009 06.40.14 #3 av 3
Postet av: olofm
Jeg ønsket en forsterker med flest mulig HDMI innganger. Den jeg fikk mulighet å velge hadde 3. Den jeg hadde bestilt og nå har fått, har 4. Det var den eneste grunnen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar