Logo

HD 20 optema-

Skriv et svar
26.12.2011 08.35.05 #1 av 4
Postet av: villa2b
Er ny begyner,i hjemmekino hobby.
Har kjøpt meg en hd 20 Projector,når jeg kobler denne til tv mottaker(parabol mottakker).Så er signale helt ok fra HD Kanaler.
Men når jeg kobler den til min hjemmekino annlegg. hdmi ut . så hakker bilde. LG HX966TZN .Denne funker for øvrig helt fint direct til tv,n.
Har noe vært, bort i dette,fint hvis det fins noen som kan komme med litt hjelp.
på forhånd takk-. :(
ny,i hjemmekino.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.12.2011 17.48.23 #2 av 4
Postet av: Rune
Bruker du en lang kabel mellom hjemmekinoanlegget eller er det samme kabel som du benytter mellom dekoder og projektor. Det kan hende bildet fryser grunent svakt signal.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.12.2011 15.16.05 #3 av 4
Postet av: villa2b
Hei har ti meter lang HDMI ledning p.g.a. tak montering. .bilde frys ikke men hakker ,du ser blide blir borte og kommer tilbake.?
Jeg har prøvd laptop og den er ok.
takk for svar. :|
ny,i hjemmekino.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.12.2011 06.39.03 #4 av 4
Postet av: villa2b
Hei ,da var probleme løst :shock: . Har koblet PLS3 mrd HDMI , direlte til projector HD20. Og brukt Optisk ledning Fra PLS3 til hjemmmekino Lg996.
Da fik vi endelig sett film i blueray. Med bra lyd kvalitett :P .
Problemet var i hjemmekino annlegget. fikk satt inn bilde eksponering på 1880i og da fungerte det uten problemer.
Har sett Transformer og Avatar og er fornøyd med projector til å være billig er den utrolig bra ,og Lyd annleget var utrolig til å ligge under fire lapper. :D
Dette er moro,og håper på lære meg flere funkjoner.
Hvis det var noen som lurte på å kjøpe denne projector ,så er bilde utrolig fin litt lyd fra vifta med det blirr helt borte når du sette på hjemmekinoannleget,
Så den annbefalles.
ny,i hjemmekino.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar