Logo

hd-dvd og blu-ray?

Skriv et svar
14.03.2006 16.07.36 #1 av 4
Postet av: ziik
Kan man spille av en hd-dvd plate i en blu-ray spiller og omvendt?
Hva med vanlige dvd plater, kan disse spilles i en blu-ray og hd-dvd spiller?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2006 16.12.05 #2 av 4
Postet av: dvdjan
HD-dvd og Blue Ray passer ikke i hverandres spillere. Til det trenger du en av hver :? Men de spiller vanlige dvd filmer begge to.

Var og snakket med min lokale dvd pusher her i Oslo og han mente at det nok kom spillere som tar begge formatene i samme spiller. De blir jo da nok ikke offisielle, men det kommer jo så mye rart fra Østen :D
Mine HD DVD og Blu-Ray filmer

Panasonic AE4000, Samsung LE46A866, Yamaha RX-V 1800, Toshiba HD A1, Toshiba HD-EP 35, PS3 (250 Gb), Samsung BD-P 1500, Lerret : DreamScreen V2 DynaGrey CineScope 2,35:1 265cm/ 114"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2006 16.14.39 #3 av 4
Postet av: ziik
takker for lyn rask svar:)
leser forresten i it-avisa i dag at hd-dvd filmer kommer til å bli mye billigere enn blu-ray filmer.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.03.2006 10.38.55 #4 av 4
Postet av: Shanks
"dvdjan" skrev:HD-dvd og Blue Ray passer ikke i hverandres spillere. Til det trenger du en av hver :? Men de spiller vanlige dvd filmer begge to.

Var og snakket med min lokale dvd pusher her i Oslo og han mente at det nok kom spillere som tar begge formatene i samme spiller. De blir jo da nok ikke offisielle, men det kommer jo så mye rart fra Østen :D

Jeg vet ikke helt hva du mener med offisiell i denne sammenhengen, men LG har åpenbart planer om å lage en slik spiller:

LG to deliver dual-format HD DVD/Blu-ray
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar