Logo

Hitachi 42PD5200 vs Hitachi 42PD7200

Skriv et svar
26.05.2005 21.05.38 #1 av 3
Postet av: laffen
Ser disse har fått gode omtaler noen som har vert borti disse.
Eller er det nye Panasonic pv500 som er tingen .
Skjermen skal brukes til parabol og xbox gjennom nettverk (pc) som media spiller.
Noen som har en formening annngående mitt bruk her
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.05.2005 22.22.33 #2 av 3
Postet av: Rune
Heisann.

5200 er en eldre modell som er på vei ut, så hvis du skal kjøpe en av dem så ville jeg satset på 7200.

Var og tittet på 7200 på min lokale Expert butikk her om dagen. De hadde den utstilt sammens med en Pioneer. I første øyekast så det bra ut, men når jeg stod en stund og tittet så ble det mer og mer klart at den har ganske mye graderinger i farger på objekter som beveger seg. Der var Pioneer mye bedre og man kan ikke skylde på signalet fordi det var HDTV fra parabol som ble vist på skjermene.

Etter å ha tittet på PV500 er jeg ikke tvil om at Panasonicen er billigere og bedre. Men det var veldig kult med motorsiert fot som Hitachi har.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.05.2005 19.48.47 #3 av 3
Postet av: Tannoy
Hei!
Jeg så disse 2 modellene presentert ved siden av hverandre med HD1 sending. Jeg kjenner ikke til specs på disse 2 skjermene, men 7200 modellen virket mye mer lyssterk. I tillegg var bildet mye mer livaktig og fargene bedre.
Synes 5200 modellen var ganske så grå i helhetsinntrykket så denne hadde ihvertfall jeg styrt unna.
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar