Motorsport
Aktiv
E-post
Hei, jeg trenger hjelp ang. plasma, jeg vet ikke hva jeg skal velge av alle disse plasmaene, Det står i utgangspunktet mellom tre stk.
Panasonic TH-42PA50E
Samsung -->PS-42D5SX -->PS-42S5SX
Den nye panasonicen (pa500) blir for dyr.
MEn jeg er åpne for andre seriøse anbefalinger og!
Svært takknemlig for raske svar og råd!!
Mvh.
Chris
9kki
Aktiv
E-post
Hei.
Ta en titt rundt i forumet her for tips!
Mange meninger fra folk som virkelig vet hva de prater om (Jeg er nødvendigvis ikke en av de
)
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Har ikke sett samsung skjermene men PA50 og PX3 fra LG er skjermer det prisområdet som jeg kan anbefale. Ta en titt selv, se på bildekvaliteten og finn ut hva du har behov for av innganger.
Motorsport
Aktiv
E-post
Den px.3 frister men det er pga, flere tilkoblinger, jeg er utrolig usikker på hva jeg skal gjøre altså.. JEg har en DVD med HDMI utg. og en annen med komponent. Noen som har px.3 som kan hjelpe meg på vei hær?
Takk så langt alle Sammen.
Mvh. Chris
[/quote]
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Har du DVD med HDMI kjøper du PX3. Svogeren min kjøpte PX3 og har sett den på parabol som referanse og det så bra ut. Den ser også bra ut på HD materiale, HD1.
Motorsport
Aktiv
E-post
Hva med samsung? Den har 12 bits behandling, 10000:1, 1500 lys, Problemet med samsung er leveringstid. Hva slags bits behandling har Lg.?
Mvh.
Chris
Motorsport
Aktiv
E-post
TRor jeg skalerer dette ned til at det blir 42px3rv eller panasonic sin pa-50e, det detter mest mot LG pga. tilkoblingene, innbrenningsskydd, og 2 tunere etc,
MEn er veldig åpen for Panasonic, visst det er noen som kan hjelpe meg med den endelig avgjørelsen er jeg takknemlig?
Noen som har PX-3, hvordan er den på fotballkamper, hva med gradering og ikke minst etterslepp?
Takknemlig for innspill!!
Mvh.
Chris