Logo

Hjelp meg? Panasonic DMP-BD55 eller PS3

Skriv et svar
10.12.2008 19.31.58 #1 av 4
Postet av: Janpetter
Jeg hadde bestemt meg for Panasonic DMP-BD55 men så kom jeg over på Cnetreview der dette sto "Panasonic DMP-BD50 the most recommendable standalone Blu-ray player to date, but the PS3 is still better and cheaper"
Jeg har Panasonic TH-42PZ80 med full HD. Jeg ser mest film og har no lyst og begynne å se bluray ettersom prisene er sunket på filmer og spillerne.Jeg har også analog Pioneer forsterker som jeg kjøpte dyrt, og vil gjerne bruke den ennå. Og da ble valget BD55

Trenger gode råd før julaften ;) Jeg blir veldig forvirret over alt jeg har sjekket på nettet der nesten alle sier at PS3 har den beste Bluray spilleren. Og venner prøver å lokke meg i fellen. :?: :?:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.12.2008 21.27.23 #2 av 4
Postet av: Kjell
Jeg hadde PS3 60 GB versjonen, men den bråkte "som et dieseltog" og alt for mye til filmbruk, etter min smak.
Dessuten, hvis du vil benytte Pioneer forsterkeren kan du ta ut lyden via de analoge utgangen på Panasonicen.
Jeg har selv denne, men benytter kun HDMI.

Som du legger opp til i innlegget ditt er det vel ganske klart at du bør velge Panasonicen over PS3. PS3 er imidlertid så mye annet enn en BR avspiller, og hvis du vil ha bruk for alt "det andre", blir jo valget mere komplisert. Hvis du kjøper Panasonicen kan du sikkert også benytte Viera funksjonen på spilleren og TVen din hvis det har noe å si for deg. Lykke til.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.12.2008 12.43.52 #3 av 4
Postet av: Janpetter
Takker for svar.

Glemte å ta med at jeg har både X-box360 og Wii fra før så jeg tror ikke jeg trenger flere spillmaskiner.
Jeg går nok garantert for BD55. Men finner ikke en eneste butikk i Bergen som selger den for en skapelig pris. 3990 er det eneste jeg har fått tak i. http://www.hifishop.no/ har den for 3.380,- s. Kjøpte Tven der og det var topp service.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.12.2008 13.23.16 #4 av 4
Postet av: Torja
Hvorfor ikke heller vurdere sony sin 350 eller 550?
http://prisguide.hardware.no/cat.php?cat_id=96
Fikk mye skryt i siste nummer av "Hjemmekino"
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar