Logo

Hjemmekino.no og bladet Hjemmekino starter samarbeid

Skriv et svar
09.10.2008 20.39.28 #1 av 38
Postet av: Rune
Som kanskje noen har fått med seg i siste nr av Hjemmekino har bladet Hjemmekino og Hjemmekino.no inngått et samarbeid for å kunne tilby en langt bedre nettside enn dagens Hjemmekino.no

I første omgang betyr det at designet vil endres for å få logo for "Hjemmekino" på plass. Etterhvert vil også designet oppdateres til et mer moderne design.

Innholdsmessig vil man få mange muligheter da redaksjonen til bladet inneholder svært mye kunnskap som kan deles på nettet. Hva og i hvordan form er det ikke tenkt noe særlig på forelpig, så der er det bare å komme med forslag. Men at det vil bli oftere og bedre oppdateringer er sikkert.

Alle innspill tas imot med stor takk :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.10.2008 23.10.40 #2 av 38
Postet av: Torja
Spennende. Men er det denne siden som skal oppdateres:
http://www.hjemmekino1.no/article.asp?w ... l1=4891042
Eller satser man på å implementere bladet og redaksjonen til bladet inn i de eksisterende sidene til hjemmkino.no?
Hvis det er det siste som skjer så blir det et veldig spennende prosjekt å følge med på.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.10.2008 07.04.17 #3 av 38
Postet av: roffe
Gratulerer, Rune!

Dette er jo en fjær i hatten og vil definitivt øke aktiviteten her. Jeg kommer nok til å titte innom litt oftere, jeg også. Har jo frilanstilknytning til bladet Hjemmekino.

Lykke til med samarbeidet. :-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.10.2008 07.24.15 #4 av 38
Postet av: Rune
"Torja" skrev:Spennende. Men er det denne siden som skal oppdateres:
http://www.hjemmekino1.no/article.asp?w ... l1=4891042
Eller satser man på å implementere bladet og redaksjonen til bladet inn i de eksisterende sidene til hjemmkino.no?
Hvis det er det siste som skjer så blir det et veldig spennende prosjekt å følge med på.


Det er det siste. Hjemmekino1.no går av lufta :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.10.2008 07.54.49 #5 av 38
Helt klart en spennende nyhet ja!

Gleder meg til å se forandringene fremmover, hvor lang tid er det før vi begynner å merke dette?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.10.2008 11.51.48 #6 av 38
Postet av: orso
Betyr dette at Hjemmekino selges til avforum? Hjemmekino og avforum har jo samarbeid.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.10.2008 12.23.06 #7 av 38
Postet av: SuperB
Dette blir spennende! Det eneste som mangler nå er at jeg får penger til å utnytte kunnskapen jeg får gjennom alle de opplyste her inne... Håper å få på plass et brukbart anlegg når jeg snart flytter inn i ny leilighet!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.10.2008 13.54.04 #8 av 38
Postet av: Rune
"bomholt" skrev:Betyr dette at Hjemmekino selges til avforum?

Nei! :-) Ingen penger skifter hender og eierskapet til Hjemmekino.no er slik det er som i dag. (selv om det utad vil kunne oppleves annerledes)
Mitt personlige mål med samarbeidet er ene og alene å få en bedre nettside for brukerne og jeg tror å samarbeide med Hjemmekino kan bli en suksess og noe som kommer til å vare. Bladet er for meg den ultimate samarbeidspartner i Norge med sin flinke skribenter som jeg kjenner flere av personlig. At de skal kunne tilby sin kunnskap på nett via Hjemmekino.no håper jeg skal gi en langt bedre nettside enn nå. Som kjent er dette kun en hobby for meg (siden 98) og jeg er alt for opptatt med jobb til å kunne holde siden på det nivået jeg selv kunne ønske den var alene. I tilegg tror jeg det er en fordel at man vil kunne få flere ideer om hva som kunne gjøres.

Så man trenger ikke å frykte at man skal få samme type sensur, overformynderi og skjulte kommersielle agendaer som man kjenner fra enkelte andre forum her på hjemmekino.no. :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2008 08.52.20 #9 av 38
Postet av: petre2006
Hei Rune, og grattis!

Dette var en kjekk nyhet å lese, og er veldig opptimist m.t.p den audiofile hverdagen fremover med dette i boks. Supert!

Petter
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2008 15.03.23 #10 av 38
Postet av: orso
Vet ikke om det er mulig eller relevant, men et samarbeid med Hifisentralen kunne ha vært spennende. Synes ikke samarbeidet med Audiophile.no har gjort noe positivt.

Ellers hadde det vært fint å ha muligheten til å få frem litt flere "siste tråder" enn de som man ser på første side.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2008 20.02.26 #11 av 38
Postet av: kenti
Gratulerer, Rune!

Dette har jeg tro på at blir et bra samarbeid. Som freelance i bladet er også jeg spent på utviklingn på Hjemmekino.no fremover.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.10.2008 05.33.47 #12 av 38
Postet av: Kjell
Hei og gratulerere med samarbeidet.
Helt klart et positivt trekk for oss med hjemmekino som fritidssyssel.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.10.2008 08.40.26 #13 av 38
Postet av: Anfield
Gratlurer så masse med denne avtalen, Rune. Kan bare se gode for dere og Hjemmekino med dette og gleder meg til å kunne bidra her inne i fremtiden.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.10.2008 17.36.08 #14 av 38
Postet av: Skrotnisse
Her er på plass med gratulasjoner ja.
Jeg har lenge savnet ei real hjemmeside for magasinet hjemmekino, hjemmekino1.no har liksom vært litt lite oppdatert for å si det slik. Denne avtalen bør bære endel frukter for å si det slik.

Men vil dette bli en slags "konkurrent" til avforum i lengden? For på hjemmekino1.no er det en egen link til "FORUM" og da kommer man direkte til avforum.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.10.2008 20.28.54 #15 av 38
Postet av: Rune
"Skrotnisse" skrev:Men vil dette bli en slags "konkurrent" til avforum i lengden? For på hjemmekino1.no er det en egen link til "FORUM" og da kommer man direkte til avforum.


AVForum (les: admin) har vel oppfattet hjemmekino.no som en "konkurrent" siden tidenes morgen og sensurerer omtrent alt av referanser til hjemmekino.no for å unngå at noen skal klikke på en link som kunne gi brukerne nyttig informasjon, så dette vil vel ikke endre på noe. :-)

For hjemmekino.no sin del vil forumet fortsette å være et forum fritt for sensur som anser det er viktgiere å gi brukerne informasjon enn at man skal sensurere linker til nettsider med tilsvarende informasjon. Dette er jo Norge og ikke Kina :-)

Jeg håper jo at samarbeidet skal føre til en langt bedre siden både innholdsmessig og forummessig, og jeg er kjempespent på fremtiden for siden. Uansett det viktigste for en nettside som dette er brukerne. Uten de mange entusiastiske brukerne ville siden aldri vært i nærheten av det den er nå.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar