Logo

Hva kan dere anbefale av plasma skjermer max pris ca 16000

Skriv et svar
15.04.2005 06.54.39 #1 av 7
Postet av: helge
Hei Folkens!

Er på evig jakt etter en plasma skjerm, men er litt usikker på hva som er bra eller ikke. Kan noen anbefalle skjermer for meg. Størrelser må min var 35 tommer.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2005 07.30.57 #2 av 7
Postet av: arntos
37PA30 selges til 17K. Ellers er det ikke noe billig jeg vil anbefale
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2005 07.52.02 #3 av 7
Postet av: atomicbomberman
Og da regner jeg med at du har testet det som er av billigmerker, eller er din erfaring begrenset til Panasonic?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2005 08.28.42 #4 av 7
Postet av: arntos
Skal kjøpe meg plasma skjerm selv og har teste en del ja, senest i går. Brukte jeg et par timer på forkjellige skjermer med og uten Iscan HD+, for se om en billig skjerm med scaler kunne konkurere med dyrere skjermer. Problemet ligger i fargegjengivelsen til skjermene, får du en hel skjerm med "samme" farge, f.eks en himmel vil man godt se at en del TVèr mangler farger nok.

Samt at det finnes ikke så mange skjermer i 35" i den prisklassen. De fleste er dyrere. En av de få er vel 9946 fra philips til 17K uten component.

Folk spør om meninger og det får de, men det eneste som hjelper er å ta seg en tur til forhandlerne å se selv. De fleste vanlige kunder vil nok ikke oppdage graderinger før man evt gjør de oppmerksomme på det.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2005 13.38.40 #5 av 7
Postet av: turbo1979
jeg kan anbefale deg å vente til prisene synker ytterligere
Oppgraderer kontinuerlig min hjemmekino
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2005 15.13.55 #6 av 7
Postet av: Typhoon7
"turbo1979" skrev:jeg kan anbefale deg å vente til prisene synker ytterligere


Kan sikkert vente mange år, men hvis en ønsker flatskjerm må man ta steget en gang. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2005 15.40.44 #7 av 7
Postet av: arntos
"Typhoon7" skrev:
"turbo1979" skrev:jeg kan anbefale deg å vente til prisene synker ytterligere


Kan sikkert vente mange år, men hvis en ønsker flatskjerm må man ta steget en gang. :wink:


Helt enig, med prisene vi har på flatskjermer i dag kan man få en bra skjerm fra 17 og oppover, for 2 år siden betalte man det samme for en 32" bilderørs TV. Jeg kommer til å kjøpe i nærmeste framtid bare jeg finner riktig modell. Prisene kommer til å synke ja, men hvor lenge skal man gidde vente....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar