Logo

hva skal jeg velge Samsung LE-40M86 eller Sony KDL-40W2000

Skriv et svar
29.05.2007 10.41.18 #1 av 5
Postet av: revert
Hei skal kjøpe nytt lcd tv men er usikker på hvilken av disse 2 jeg bør velge Samsung LE-40M86 eller Sony KDL-40W2000. Ønsker å kjøpe i dag.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.05.2007 14.16.12 #2 av 5
Postet av: AndreWerdenskrieg
Sony'en er den eneste LCD TV'en jeg har sett som har et bilde som kan måle seg med plasma, den er virkelig bra. Samsungen kjenner jeg ikke til, men har hørt at den aller siste serien skal være meget bra, men fjorårets når absolutt ikke opp, synes jeg.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
29.05.2007 15.11.53 #3 av 5
Postet av: Rune
Etter å ha studert de i helgen ville jeg nok valgt M86.

Dette grunnet panelet som har mye mer trøkk i fargene (mer plasma lik ) enn sony sin modell. Bildebehandlingen er nok bedre på Sony, men forskjellen i panelet er veldig stor.

Ulempen er at det er ganske mye refleks på samsung så har du mye lys og vinduer er nok Sony det beste valget.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
31.05.2007 11.45.12 #4 av 5
Postet av: PAT
Ville helt klart valgt M86/87. Grunnen til det svaret finner du straks i en annen tråd 8)
31.05.2007 16.52.07 #5 av 5
Postet av: olliver
Jeg har gledet meg som F til Samsung M86 i 46" og hadde ENDELIG bestemt meg for tv valg,men så lager de glass på skjermen som selvfølgelig gjenspeiler..meget irriterende å jeg skjønner ikke hvorfor de valgte nettopp dette :evil: ..slik jeg har vinduer plassert hjemme så blir samsung uaktuell for meg nå,å jeg som har likt samsung så godt :cry: synes Sony ser så kjedelig ut utseendemessig men det har vært prat om en ny Sony LCD som kommer,noen som vet noe mer om dette?
Skriv et svar