Logo

Hvilket bilde til 5000-6000,-

Skriv et svar
28.12.2005 17.55.20 #1 av 5
Postet av: WildOne
hei,

jeg har for øyeblikket en 20 tommer på gutterommet(Ohjee)

Men nå får jeg ett større rom og i den anledning skal jeg ha meg et nytt "bilde", enten tv, vanlig eller flat eller så blir det en liten prosjektor..

Så jeg trenger forslag til et bilde, som er større og forholsvis billig. Så billig som mulig egentlig..

Takker for alle seriøse svar..
Mvh WildOne
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.12.2005 18.02.04 #2 av 5
Postet av: Bidd@
Har du plass til crt (vanlig TV) og ikke skal ha så stort bilde gir denne det beste resultatet foreløpig.
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.12.2005 22.18.16 #3 av 5
Postet av: WildOne
ja har vel egentlig det, men hadde vært litt kos med no fancy shit hvis du skjønner :wink:
Mvh WildOne
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.12.2005 01.45.58 #4 av 5
Postet av: Autofil
Heisan.
Dra på f.eks: Elkjøp og kjøp deg en 32" Phillips 16:9 100 Hz VANLIG TV. Koster ca 5.500,- for en toppmodell. Nå som "alle" skal ha flatskjermer, får du disse toppmoddellene kastet etter deg. Hvis ikke 32" er for stort for gutterommet ditt, får du ikke bedre bilde, enn med en slik TV. Koble den til et stereoanlegg, demp diskanten til null på anlegget, sett bassen på maks. Justèr TV-apparatets bass til null, diskanten til maks. Sett TV`ns lydnivå til du hører at lyden i hovedsak kommer fra TV`n. Stereoen er nå med på å forsterke lydintrykket. Det høres da ut som om TV-apparatet ditt har en enorm lydgjenngivelse med god bass...

Med et slikt lavt "kinobudsjett" kan du spare videre til du har råd til et skikkelig oppsett når du engang flytter for deg selv. Og DA har prisen på kvalitets prosjektorer sunket ennå mer, og det samme har da prisen på gode HD-DVD-apparater ( og krigen om hvilket system som skal brukes for å lese av platene er forhåpentligvis over..)

Lykke til fra en som fortsatt sparer til det beste. (Snart i mål)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.12.2005 18.56.54 #5 av 5
Postet av: WildOne
Takk for et supert svar, blir nok det jeg kommer til å gjøre nå :)
Mvh WildOne
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar