Logo

Ideer og forslag noen??

Skriv et svar
05.01.2005 21.12.15 #1 av 1
Postet av: clund
Har nå begynt planlegging av et hjemmekinorom i kjelleren. Har et rom på 3,5m x 5m som kan bli helt mørkt om ønskelig.
Jeg blir nødt til å kle bakveggen med sponplater, og hadde deretter tenkt å kle de med filt. Har også hørt at gulv-/vegg-til-veggteppe skal være bra.
Så for meg en liten "scene" på samme vegg som lerretet og røde gardiner på siden av lerretet for å få en "kinoopplevelse"
Hjemmekinoen er fremdeles på planleggingsstadiet, så her er det muligheter å komme med gode ideer/forslag.

Har en gammel Onkyo TX-DS555 reciver med Tannoy/Jamo/KEF høytt. som jeg kommer til å bruke inntil videre. Eneste jeg trenger er en prosjektor.
(Hjelp meg å velge. Se: http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=1742)


Må også få med at jeg akkurat har kjøpt meg en Panasonic TH-42PA30 plasma-TV som jeg er utrolig fornøyd med. Veldig bra bilde sammenlignet med 32" Philips jeg brukte før og andre plasma-TV'er jeg har sett. Kunne jo ha brukt denne i hjemekinoen, men når man kjøper en plasma-TV så er det jo for å vise den litt fram også. Da kan man ikke plassere den i kjelleren :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar