Logo

Ikea lerret?

Skriv et svar
15.07.2007 16.42.49 #1 av 3
Postet av: Metahack
Er helt nybakt på det med hjemmekino og har tenkt å begi meg ut i dens sjanger,og fikk vite at en nedtrekks gardin fra Ikea med aluminiumstrekk på baksiden fungerte like bra som ett lerret til 1500-2000 kroner.

Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Eventuelt foreslå ett godt første-gangs lerret? :D
What lies beyond the sky
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2011 08.20.48 #2 av 3
Postet av: Huspus
Kan ikke bekrefte at det er like bra, men jeg kjører prosjektoren på en stor stor rullegardin til 200 kr fra ikea :D Den funker perfekt for mitt bruk. I forhold til prisen får du mye for pengen vil jeg tro :D Meen så er jo jeg også ganske nybakt innen hjemmekino :D

(går jo ann å male en svart ramme på rullegardina, har hørt det blir mye bedre å se på om du har en svart ramme rundt lærrettet) :)
Med vennlig hilsen: Lærekåt 17 åring :D

[color=#0000BF][b][u]Don't shoot me if I'm wrong [/u]![/b] :):):)[/color]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2011 11.52.11 #3 av 3
Postet av: Torja
Lerret er bedre enn en tilfeldig laken/gardin løsning. Mange har syns at IKEA sine rullegardiner har fungert greit nok som en midlertidlig løsning. Midlertidlig løsning burde gi deg et klu. Det beste vil altid være rammespent. Evt tabTension. Google dette.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar