Logo

Innbrenning Panasonic TH-PV500E serie

Skriv et svar
15.02.2006 13.06.40 #1 av 6
Postet av: øivindo
Hei, er det noen som har eller vet om det har forekommet innbrenning på Panasonic sine plasma/LCD skjermer ved bruk av PC etc... Tenker da spesielt på 500 serien?

Ser en del har fått innbrenning på pioneer plasma skjermer.

Har store planer å kjøpe en Panasonic plasma tv.


Stor takk til dem som svarer :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.02.2006 15.11.31 #2 av 6
Postet av: arntos
Har i alle fall ikke hørt om noen som har vært plaget med innbrenning på panasonic plasma. Har selv PWD8 og har ikke merket noe fra hverken TV logoer eller XBOX.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.02.2006 21.28.43 #3 av 6
Postet av: boly
500 er ikke plaget med innbrenning, men derimot summing fra tv'en

http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?t=5209
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.02.2006 22.53.37 #4 av 6
Postet av: Haldor
Bruker PC veldig lite på min 42PV500 men vanlig TV og DVD blir det en del av. Har ikke sett noe tegn til innbrenning. (Hatt TV'n siden juli 2005)
Mvh Haldor
--------

~~ If this is torture chain me to the wall ~~
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.02.2006 23.09.34 #5 av 6
Postet av: janse
Tvlogoene, spesielt TV3 og Canal+Sport setter seg alltid igjen en stund hos meg, men det pleier å jevne seg ut igjen etterhvert..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.02.2006 11.08.23 #6 av 6
Postet av: oyoy71
Det er alltid fare for innbrenning, men det gjelder spesielt hvis du glemmer å slå av tv'en om natta, eller bruker den til veldig mye statisk pcarbeid. Kan tenke meg at oppgavelinjen helt nederst kan brenne seg inn. Skal du bruke skjermen primert til pcarbeid så kjøp lcd. Skal du titte mest på tv/dvd så går du for plasma. Har selv en 42PV50, og merker ingenting til innbrenning. Jeg har satt paraboltuneren til å legge på sort på sidene ved 4:3 sendinger. Fryktet derfor innbrenningsfaren, men alt ok så langt. Skjermen er 6mnd nå.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar