Logo

Karakterskjema for produkter?

Skriv et svar
12.08.2006 13.53.42 #1 av 11
Postet av: Amadesus
Har vært inne på disse sidene i over ett år nå og de gir veldig mye god informasjon. Mitt tips til forbedring er at dere gjør som de svenske sidene minhembio.com, der de har en god søkefunksjon hvor man kan finne veldig mange produkter. Denne søkefunksjonen er på startsiden, ved å søke på produktene kan man veldig enkelt finne ut hvordan de ulike brukerne er fornøyd med produktet da de gir karakter på en skala opp til 10, samtidig legger veldig mange brukere ut fine bilder av sine oppsett som gir veldig god inspirasjon til oss andre.
Personlig så ville ihvertfall jeg gitt karakter til de komponentene som jeg selv har. Jeg synes det er interessant å se hva andre mener om produkter før jeg eventuelt går til anskaffelse. Savner fortsatt en del info. om høyttalere og receivere her på forumet, begynner å bli nesten bare tv'er her nå, føler jeg. Mulig jeg blir litt vel kritisk, disse sidene er veldig gode, men kan fortsatt utvikle seg mener jeg. :)

Hilsen en fornøyd bruker.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 15.25.08 #2 av 11
Postet av: Rune
Heisann. Vi er takknemlig for alle forslag.

I dag kan brukerne selv legge inn karakterer på TV apprater og projektorer. Receivere, dvdspillere og opptakere kommer i løpet av 1 mnd til 2. (foreløpig går det ikke ann å søke på karakterer)

Med tiden vil også man kunne søke på oppsett med spesielt type utstyr. F.eks hvis du vil finne en hjemmekino med en spesiell type dvd spiller. Jeg håper å ha dette på plass i løpet av vinteren.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 16.20.09 #3 av 11
Postet av: Amadesus
høres bra ut dette! Blir spennende å følge med den videre utviklingen både på denne siden og ikke minst i markedet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 16.42.02 #4 av 11
Postet av: Amadesus
Jeg prøvde akkurat å legge inn erfaringer på produktet Pioneer pdp436fde, men fikk bare feilmelding etter at jeg logget meg inn der, prøvde også andre steder men klarte ikke å legge inn erfaringer noen steder. Jeg ser heller ikke at det er noe karaktersystem som enkelt kan gi en grei oversikt uten at man trenger å lese hele erfaringene til folket. Synes stjernesystemet til minhembio.com er suverent og gir et raskt og godt overblikk over brukernes oppfatninger.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 17.44.00 #5 av 11
Postet av: Rune
Heisann.

Jeg har nå rettet opp feilen med siden. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det.

Jeg er helt enig i at man bør kunne se stjernene på en enkel måte som brukerne legger. Foreløpig er det ikke så mange som har lagt inn kommentar om produktene, (noe som er ganske forståelig når pga av feilen som ikke gjorde det mulig :oops: :oops: :oops: )

Setter veldig pris på synspunktene fra deg og andre.
Planen er at i løpet av det neste halve året vil brukerne ha mange flere muligeheter på siden enn den tidligere har hatt.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 20.18.30 #6 av 11
Postet av: Amadesus
Høres virkelig bra ut dette! Stå på videre! Dere fortjener ros dere som står på å lager en så bra side for oss andre brukere! :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 20.33.57 #7 av 11
Postet av: Amadesus
Får fortsatt ikke til å registrere mine egne erfaringer/synspunkter. Jeg kommer nå inn på skjemaet, men etter at jeg er ferdig får jeg denne feilmeldingen:

ERROR [37000] [MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.0.26-log]You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'en bygger veldig lite ut fra veggen ved veggmontering.','Litt d Takk for at du registrerte din brukererfaring. Error updating the database. Please make sure all values are correctly inputERROR [37000] [MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.0.26-log]You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'en bygger veldig lite ut fra veggen ved veggmontering.','Litt d


Mulig det er jeg som gjør noe helt feil her men tror egentlig ikke det..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 22.07.35 #8 av 11
Postet av: Rune
Du gjør nok ikke noe galt. Meg jeg ser at systemet ikke liker bruk av ' i beskrivelsen. Det gjør at en setning med "TV'en" ikke fungerer. Jeg må finne en løsning på dette.

Beklager problemene dette medfører for deg.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.08.2006 07.52.58 #9 av 11
Postet av: Rune
Nå er det fikset slik at man kan også bruke setninger som TV'n er flott :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.08.2006 13.50.45 #10 av 11
Postet av: Amadesus
Ja, det fungerte bra nå ja! :D Karakter og vurdering lagt inn.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.08.2006 13.58.04 #11 av 11
Postet av: Rune
Flott!

Da kan man lese din vurdering her:
http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... reviewid=4


Oppfordrer andre til å legge igjen sin erfaring. Skal etterhvert legge opp slik at de siste omtalene kommmer opp på høyresiden.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar