Logo

KEF KHT-3005

Skriv et svar
07.10.2006 17.43.45 #1 av 10
Postet av: Amadesus
Noen som har erfaringer med disse høyttalerne, ser at de har fått bra kritikker og de ser veldig pene ut med bra design og glir fint inn i stuen til oss "vanlige" folk. Eneste ulempen jeg vet så langt er prisen, som ligger på ca. 15000 for hele systemet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.10.2006 10.06.22 #2 av 10
Postet av: Jack_is_back
"Amadesus" skrev:Noen som har erfaringer med disse høyttalerne, ser at de har fått bra kritikker og de ser veldig pene ut med bra design og glir fint inn i stuen til oss "vanlige" folk. Eneste ulempen jeg vet så langt er prisen, som ligger på ca. 15000 for hele systemet.


Har akkurat kjøpt disse selv,og er sålangt veldig fornøyd....
Kjøppe mine på Expert,og fikke en grei pris med litt forhandling frem og tilbake...kjøpte med gulvstativer,noe som tar seg meget bra ut...og det oser stil og kvalitet lang veg....,og kan m.a.o anbesfales på det sterkeste...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.10.2006 14.46.49 #3 av 10
Postet av: Amadesus
Spiller disse høytallerne musikk bra også eller duger de bare til film, og hvordan er bassen? Hvilken forsterker bruker du i dette oppsettet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.10.2006 18.31.48 #4 av 10
Postet av: Jack_is_back
"Amadesus" skrev:Spiller disse høytallerne musikk bra også eller duger de bare til film, og hvordan er bassen? Hvilken forsterker bruker du i dette oppsettet?


Har ikke fått testet de særlig på musikk enda....men til film låter de veldig bra...takket være en veldig bra sub og center...
Regner dessuten med at de blir enda bedre etter hvert når jeg får spilt dem ordentlig inn...
Har ingen "racer" av forsterker,har en Pioneer C502 slimline,som er oppgitt til 6 x 100W....

Har lest mange tester før jeg kjøpte dem,og alle gir meget bra kritikker,samt at du får mye bra lyd for "lite" penger....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.10.2006 20.17.46 #5 av 10
Postet av: Amadesus
Ja, ser at de får kjempeskryt av både Hjemmekino bladet med toppkarakter og av bladet Lyd og Bilde som gir karakter 9+. Vant jo også Eisa prisen dette anlegget. Er det bare Expert kjeden som selger Kef av butikkene eller?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.10.2006 20.24.16 #6 av 10
Postet av: Jack_is_back
"Amadesus" skrev:Ja, ser at de får kjempeskryt av både Hjemmekino bladet med toppkarakter og av bladet Lyd og Bilde som gir karakter 9+. Vant jo også Eisa prisen dette anlegget. Er det bare Expert kjeden som selger Kef av butikkene eller?


Ja,har ikke sett Kef hos noen andre av kjedene her i Stavanger ihvertfall...ellers så har de vel netthandelen bestbuy.no...

Uansett,lykke til :-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.10.2006 19.33.58 #7 av 10
Postet av: Amadesus
Da har jeg kjøpt KEF KHT 3005 høyttaler anlegg! Fikk litt rabatt hos Expert så jeg ble fornøyd. Eneste ulempen nå er at jeg må vente med å koble opp til jeg har skaffa meg receiver og kabler, dette blir vel kjøpt inn i løpet av de nærmeste dagene tenker jeg. Gleder meg utrolig til å høre disse høyttalerne da de har fått utrolig skryt av ulike blader og brukere, samt Eisa prisen for beste hjemmekinohøyttaler system i år. Noen som har noen anbefalinger på hvilken receiver jeg bør bruke og på gode kabler. Har ikke tenkt å bruke mer enn toppen 7000 tilsammen på disse.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.10.2006 13.59.42 #8 av 10
Postet av: InYourDreams
Reciever: Yamaha RX-V659
Har prøvd denne sammen med div høyttalere nå og er veldig godt fornøyd :) anbefaler denne på det varmeste i denne prisklassen
Kabler: Biltema.. Mer enn bra nok høyttalerkabler og optisk i hvert fall
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.10.2006 14.02.24 #9 av 10
Postet av: InYourDreams
UPS

Så ikke på datoen før nå.. Kom kanskje litt seint den anbefalingen der. HAr du handlet enda? I tilfelle: Hva endte du opp med?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.10.2006 18.32.41 #10 av 10
Postet av: Amadesus
Handla faktisk den samme receiveren som deg, Yamaha rx-v659. Så langt veldig fornøyd. Bruker høyttalerkabler av Monster Cabel jeg da, har kjentfolk hos Elkjøp så fikk faktisk til halv pris. Godt fornøyd med lyden så langt ja. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar