Logo

Kill Bill DVD - Anbefales

Skriv et svar
26.04.2004 18.38.13 #1 av 9
Postet av: Torgrim
Har kjøpt meg Kill Bill på DVD. Var i utganspunktet litt negativ da jeg syns Pulp Fiction er litt kjedelig, Men jeg ble meget positivt overrasket.

Filmer er knalltøff, nyskapende og har stilig filmmusikk som gjør mye for stemingen. Syns bildekvaliteten er knallbra.

Anbefales på det sterkeste. (ikke for de som ikke tåler blod)

Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.04.2004 20.48.24 #2 av 9
Postet av: BjørnChrister
Syns også Kill Bill var kjempebra. Jeg har kjøpt den på DVD og så den 2! ganger på kino :-)

Uma rocker i den filmen.
BC
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.06.2004 13.03.18 #3 av 9
Postet av: ron|n
Synes ikke den var noe særli bra. Elsket Pulp Fiction. Dette blir et "møl" i forhold. Hvor er alle smarte dialogene, humor? Men uansett vil jeg anbefale å skaffe den Japanske versjonen som da er uklippet og hele filmen er i farger. Koster litt ekstra men det var definitivt verdt det!
What we do in life echoes in eternity
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.07.2004 14.10.55 #4 av 9
Postet av: aLmAnZo
Da jeg LEIDE kill bill, så var det av en spesiell grunn, jeg hadde ikke tro på denne filmen for de at den rett og slett høres forferdelig dårlig ut, og alt for komersiell ut. Så , litt motvillig, satte jeg meg ned å så filmen, og nøt vert sekund!! Den var nydelig og toppet all forventning jeg hadde av den.

Trodde det var en film ala Jackie chan, en sjanger jeg ikke takler i det hele tatt. (slå, au, slå....Reise seg, slå)

Filmen hadde masse japansk kultur og jeg er stor fan av japan, anbefales
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.10.2004 23.03.04 #5 av 9
Postet av: hdanielsen64
Kill BIll er helt klart en av mine favoritter. Bildekvaliteten er tilfredsstillende, men ikke noe spesiell.

Det jeg liker med Kill Bill filmene er at de begge har DTS-lydspor.... Pluss at begge filmene kunstnerisk sett er suverene:-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.11.2004 12.12.10 #6 av 9
Postet av: hdanielsen64
"ron|n" skrev:Synes ikke den var noe særli bra. Elsket Pulp Fiction. Dette blir et "møl" i forhold. Hvor er alle smarte dialogene, humor? Men uansett vil jeg anbefale å skaffe den Japanske versjonen som da er uklippet og hele filmen er i farger. Koster litt ekstra men det var definitivt verdt det!


De smarte dialogene finner du i den andre delen av filmen, nemlig Kill Bill 2!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.11.2004 13.55.48 #7 av 9
Postet av: Vector
Kill bill vol 2 er en kjempe bra film vertfal hvis du har en knal god hjemmekino med masse bass og trøkk, men jeg syntes enern var bedre en toern :D Ellers så er det en kjempe kul film ++++
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.11.2004 14.33.07 #8 av 9
Postet av: ^Twisted^
Er det noen her som har hørt når Kill Bill boksen kommer ut? For det ligger vel i kortene at det kommer en boks....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.11.2004 18.20.31 #9 av 9
Postet av: ohauback
Har bare sett eneren. Ble positivt overrasket, men synes fortsatt ikke den overbeviste helt.
Skal se 2'ern nå hadde jeg tenkt!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar