Logo

Kommentar til nye Hjemmekino

Skriv et svar
06.01.2008 09.52.47 #1 av 6
Postet av: orso
Har ikke fått med meg alt som er nytt nå, men har et par kommentarer. Synes det brukes for lite kontraster i forumet som gjør det mindre behagelig å lese. Alt går litt for mye i ett. Linker som legges ut, åpnes ikke i nytt vindu. Foreløpig vil jeg si jeg likte siden bedre slik den var før, men det er sikkert kommet postive forbedringer jeg ikke har prøvd enda.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2008 10.06.45 #2 av 6
Postet av: Rune
Takk for tilbakemeldingen. Selve utseendet er bare basert på standardutseendet til utseendet som følger med. Alt jeg har gjort er å legge inn logoen. Det nye forumet har foreløpig få uteseender å få inspirasjon av, men jeg antar at i løpet av ikke for lang tid så dukker det opp flere alternativer. Hvis noen har forslåg hva som kan gjøres for å øke lesbarheten tar jeg veldig gjerne imot.

SKal se om jeg ikke finner ut hvorfor at linker ikke åpnes i nytt vindu. Edit: fant ut av det skal fikses i løpet av dagen
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2008 14.12.30 #3 av 6
Er faktisk enig, men ellers er jeg strålende fornøyd med de nye funksjonene det nye formuet tilbyr. En ting som kan merkes er at når man skal skrive svar etc er det ikke mellomrom, det står bare "SKRIVSVAR", kan dette fikses? Det som jeg syntes er merkbart bedre er først og fremst søkefunskjonen og flere muligheter i brukerkontrollpanalet.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2008 16.02.49 #4 av 6
Postet av: teebee
gleder meg til link problemet er fikset. aner ikke hvor mange ganger jeg har lukket vinduet og lurt på hvor hjemmekino ble av :D

når det gjelder kontrasten så er det vel bare å muligjøre for flere tema. er flere gratis tema der ute som kanskje kan friste.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2008 20.15.49 #5 av 6
Postet av: Rune
en liten test

http://www.vg.no

Da ser det ut som linkene er ok. Desverre ser det ut som det kun fungerer i nye innlegg.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.04.2008 10.48.16 #6 av 6
Postet av: teebee
still klokka :D
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar