Logo

Kundeservise og CDON

Skriv et svar
27.06.2007 14.19.39 #1 av 6
Postet av: Woff
Hva skjer med kundeservisen hos CDON? Noen som vet? Får jo ikke noe svar fra de... Har de lagt ned ALL kundestøtte??? Noen?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.07.2007 13.37.11 #2 av 6
Postet av: Woff
Er det ingen som leser dette forumet, eller er det ingen som har noen erfaringer med CDON? Har vært en betydlig kunde hos de noen år nå, og er stort sett fornøyd med de, men den siste tiden har de valgt å ignorere mine henvendelser til de anngående en klage... (Får svar på alle andre henvendelser UNTATT denne klagen...)
Noen som kan hjelpe meg med en kontakt hos CDON som sitter LITT over "kundservice" kundemottak? :?:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.07.2007 20.59.08 #3 av 6
Postet av: boly
Vell, jeg bruker skjelden cdon, men har aldrig hatt problem....

Holder meg til dvdstrax :)
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.07.2007 15.43.55 #4 av 6
Postet av: Woff
Oki! Ser ut til at det er lite interesse for dette temaet her! :-) Og nå har jeg fått et svar fra de iallefall! Tok jo bare halvannen uke.....
DVDstrax er vel uegnet pga pris / fortolling...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.07.2007 21.05.21 #5 av 6
Postet av: Woff
Ferieavvikling er nok svaret her... :twisted:
Tror jeg.... Ingen unnskyldninger fra de, men i forbindelse med omleggingen av bestilling / ordrestatus grensesnitt, har de faktisk klart å ødelegge innstillingene mot oss "faste" :oops: storkunder... Dette har medført at noen av mine bestillinger har blitt "parkert" pga manglende kreditt.. :!: (Har til enhver tid inne bestillinger på 5 - 30 kommende / resterte filmer..) Er vel ikke mange som har samme problemet antar jeg! :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.07.2007 17.03.16 #6 av 6
Postet av: Woff
:!: Det var nok ikke ferieavvikling nei!
Cdon har herved mistet en storkunde (til) :D

Det verste var at playx hadde de fleste filmene jeg hadde i rest hos cdon... Til lavere pris!
Jada! jeg inrømmer at jeg har vært et NEK av en god kunde! :twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar