Logo

kunskaps grad

Skriv et svar
16.08.2005 22.16.30 #1 av 11
Postet av: Even Sundgot
Hei:
eg lurrer på kor mange inleg man må ha for å stige i hakka på kunskapsgrad..???
Mvh
Even Sundgot

Denon avr 2106 Denon Dvd 1940 Vincent sp-331 Vincent sp-996
yamaha ns-777 Yamaha ns-c444 Yamaha Ns-333 DIY Svs sb12
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 06.30.27 #2 av 11
Postet av: Rune
Det er ingen spesiell regel på dette. Blir vurdert utifra innlegg og eventuellt jobb. Er jo f.eks en del på forumet som jobber som selger av utstyr. De blir automatisk kunnskapsrik med en gang.

Det er garrantert flere som burde vært merket med kunnskapsgrader, som jeg ikke har fått med meg.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 13.48.32 #3 av 11
Postet av: rmartin
Er ganske bra at det ikke gjelder om hvor mange innlegg du har for å bli ekspert og kunskapsrik. i andre forum er det ofte folk som trør inn med innlegg for å bli endret til kunskapsrik. Ofte innlegg med bare tull.:)
. . Pioneer 508xd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 15.18.05 #4 av 11
Postet av: pnerbye
En skal og være forsiktig med å stole på de "kunnskapsrike". Selv er jeg bare nybegynner selv om jeg har fått med meg ett og annet.
:-) Petter

Focal.JMLab Cobalt 816 S / CC800 S / 2 par Cobalt SR800 / 2 x SVS PB10-ISD
Yamaha RX-V2600 / Samsung DVD-HD935 / Hitachi PJ-TX200
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 15.33.15 #5 av 11
Postet av: StianG
"pnerbye" skrev:En skal og være forsiktig med å stole på de "kunnskapsrike". Selv er jeg bare nybegynner selv om jeg har fått med meg ett og annet.


Dette er et virkelig merkelig forum. Her er jo folk både hyggelige og ydmyke! :)

Ofte kan det vel være slik at vi som har holdt på en stund kjører oss fast i ett vant spor og har godt av å bli utfordret litt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2005 20.13.24 #6 av 11
Postet av: Even Sundgot
"Rune" skrev:Det er ingen spesiell regel på dette. Blir vurdert utifra innlegg og eventuellt jobb. Er jo f.eks en del på forumet som jobber som selger av utstyr. De blir automatisk kunnskapsrik med en gang.

Det er garrantert flere som burde vært merket med kunnskapsgrader, som jeg ikke har fått med meg.


det var jo bra for då kan man jo stole på kva dei sei å meina ,
istede for att det er ein soss som sitt å skriv om ting han ikkje veit noke om.... :D
Mvh
Even Sundgot

Denon avr 2106 Denon Dvd 1940 Vincent sp-331 Vincent sp-996
yamaha ns-777 Yamaha ns-c444 Yamaha Ns-333 DIY Svs sb12
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2005 22.41.22 #7 av 11
Postet av: Rikky
"rmartin" skrev:i andre forum er det ofte folk som trør inn med innlegg for å bli endret til kunskapsrik. Ofte innlegg med bare tull.:)

Ja, kunnskapsgrad som følger antall innlegg kan virke mot sin hensikt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2005 22.45.53 #8 av 11
Postet av: larax
Veldig mange som selger utstyr som ikke har noe spes greie på det dem prater om, Sier ikke at det gjelder her, men gå i de fleste hi-fi butikker og sjekk. Skremmende. De fleste promoterer kun det de selger selv og prater masse tull om andre merker. Igjen, sier ikke at det gjelder her, men en ganske merkelig grund for å stige i gradene.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.08.2005 06.29.32 #9 av 11
Postet av: Rune
Jeg er enig om at det finnes mye rart i butikkene. Men det er som regel de som ikke har annen interesse for jobben sin enn at de ønsker seg lønn.

Butikkansatte som oppsøker slike forum som disse har såpass stor interesse og dermed kunnskap at jeg syns det er greit at de blir merket kunnskapsrik. Det er tross alt den laveste kunnskapsgraden på forumet :-) Så får svarene senere avgjøre om de får frem at de kan mer.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.08.2005 23.38.49 #10 av 11
Postet av: Snickers-is
Høres ut som en fornuftig ordning Rune. Jeg digger min egen tittel ;)

BTW, hadde det vært en ide å kreve at alle bransjefolk opplyser om dette selv om de egentlig bar opptrer som private på forumet? Det er jo alltid greit å sette andres meninger i perspektiv, og dessuten tror jeg for min egen del at det er en fordel at jeg røper min bransjetilhørighet i stedet for at det skal snakkes på PM om at "han der jobber i bransjen så han har nok noen vikarierende interesser med den anbefalingen der".
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2005 21.04.53 #11 av 11
Postet av: a|ex
He-he ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar