Logo

kunskaps grad

Skriv et svar
16.08.2005 22.16.30 #1 av 11
Postet av: Even Sundgot
Hei:
eg lurrer på kor mange inleg man må ha for å stige i hakka på kunskapsgrad..???
Mvh
Even Sundgot

Denon avr 2106 Denon Dvd 1940 Vincent sp-331 Vincent sp-996
yamaha ns-777 Yamaha ns-c444 Yamaha Ns-333 DIY Svs sb12
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 06.30.27 #2 av 11
Postet av: Rune
Det er ingen spesiell regel på dette. Blir vurdert utifra innlegg og eventuellt jobb. Er jo f.eks en del på forumet som jobber som selger av utstyr. De blir automatisk kunnskapsrik med en gang.

Det er garrantert flere som burde vært merket med kunnskapsgrader, som jeg ikke har fått med meg.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 13.48.32 #3 av 11
Postet av: rmartin
Er ganske bra at det ikke gjelder om hvor mange innlegg du har for å bli ekspert og kunskapsrik. i andre forum er det ofte folk som trør inn med innlegg for å bli endret til kunskapsrik. Ofte innlegg med bare tull.:)
. . Pioneer 508xd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 15.18.05 #4 av 11
Postet av: pnerbye
En skal og være forsiktig med å stole på de "kunnskapsrike". Selv er jeg bare nybegynner selv om jeg har fått med meg ett og annet.
:-) Petter

Focal.JMLab Cobalt 816 S / CC800 S / 2 par Cobalt SR800 / 2 x SVS PB10-ISD
Yamaha RX-V2600 / Samsung DVD-HD935 / Hitachi PJ-TX200
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.08.2005 15.33.15 #5 av 11
Postet av: StianG
"pnerbye" skrev:En skal og være forsiktig med å stole på de "kunnskapsrike". Selv er jeg bare nybegynner selv om jeg har fått med meg ett og annet.


Dette er et virkelig merkelig forum. Her er jo folk både hyggelige og ydmyke! :)

Ofte kan det vel være slik at vi som har holdt på en stund kjører oss fast i ett vant spor og har godt av å bli utfordret litt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2005 20.13.24 #6 av 11
Postet av: Even Sundgot