OveR
Aktiv
E-post
Jeg håper på litt god hjelp her. Jeg skal anskaffe en TV om noen uker og trenger ærlig talt litt hjelp. Sist jeg kjøpte tv var vel i 1991 eller deromkring. Jeg har lest mye og gjort litt grovsortering og funnet ut at for min bruk er det LCD som er tingen. Størrelsen kommer til å være 32" eller 37". Den må være HD klar. Ellers synes jeg alt er forvirrende og vanskelig å finne ut av. Man leser jo mye rart, og noen anbefaler saker andre slakter osv.
Jeg skal bruke den i ei stue der det blir minst 3 meter avstand til TVn.
Stua skal bebos av min samboer og meg selv. Vi får begge plass i sofaen rett foran tv'n så det blir ingen rare kikkervinkler.
Den kommer til å bli brukt mye med DVD, men også endel tv og data(spill). Jeg har kikket på et par modeller, men trenger litt hjelp. Den ene er en QPVision QPV37 LCD HD-05 og den tilsvarende 32". Den andre er en Toshiba 32wl58p. Det finnes sikkert andre modeller også, så jeg tar imot tips med takk.
QPVene har fått fine tester, det samme har Toshibaen.
Jeg vil helst ha 37", da 32" er lite når man skal se 4:3 sendinger og slikt. Dama synes kanskje at 32 er nok. Hva bør jeg velge?
Er det noen som er oppdaterte og kan gi et par kvalifiserte anbefalinger?
/O.
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Av de 2 modellene holder jeg en knapp på toshiba. Du kan jo også vurdere LE32M51 fra samsung til ca 13000, RZ32LX2 og RZ37LZ55 til ca 20000.
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Medium
Aktiv
E-post