Logo

Lerrett HJEEELP til fersking !!!!!

Skriv et svar
14.07.2005 23.07.34 #1 av 4
Postet av: jomorten
Noen ganger kan det lønne seg å være fersk, da kan man med rette spørre uten å dumme seg ut...
Jeg holder på å innrede en ny kjellerstue med tanke på hjemmekino, har allerede kjøpt Benq PE7800 etter å ha gjort et lite røverkjøp på Finn.no..

Men så er det slik at jeg har en vegg som er ca 3m bred x 2,40m høy, og så har jeg lyst på så stort lerrett som mulig - har sett ett fra kingpin med motor og gain 0,8 har noen erfaringer med dette merket ? , hvor stort bør jeg evt kjøpe ? (Projektoren kommer til å henge i taket ca 4 m unna veggen/lerrettet)
Og, hvor lavt er det fornuftig å henge senterhøyttaleren ? Min ser ut til å komme ganske lavt med tanke på et evt stort lerrett.... :oops:
Mange spørsmål....SVÆRT takknemlig for svar...
Greetings Mojo67
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.07.2005 06.34.16 #2 av 4
Postet av: Bombadil
Anbefalt størrelse på lerret er at sitteavstanden er dobbelt så lang som bredden på lerretet. Så du burde ikke gå for et veldig stort lerret hvis du skal sitte veldig nærme. Hvor langt ifra skal du sitte?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.07.2005 07.39.04 #3 av 4
Postet av: jomorten
Tja, kommer vel til å sitte sånn cirka 4 meter fra veggen/lerrettet...
Greetings Mojo67
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.09.2005 18.45.37 #4 av 4
Postet av: RAMMSTEIN
Ville gått for et rammelerret. De gir et bedre bilde grunnet at duken er spent. Besøk AV Shop.no. Mye tilbud der.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar