Flotte tips, jeg kan lite om dette så da skal jeg gå hjem og prøve.
Angående Amentio så var dette en helt ny forhandler for meg.
Jeg bestilte en søndag kveld, og jeg en uke senere hadde jeg enda ikke hørt noe som helst.
Jeg sendte forespørsel om trackingnummer (da dette manglet på "min ordre" ved innlogging på Amentios sider) men jeg fikk ikke tilbakemelding. Iløpet av en to-ukers periode sendte jeg 3 forespørsler jeg ikke fikk svar på.
Det viste seg at TVen hadde kommet frem til mitt postkontor kun 3 dager etter bestilling, men at hentelappen hadde blitt borte i posten (sikkert min feil enda så godt jeg lette igjennom posten hver eneste dag for å finne denne).
Så da duplikatmeldingen dukket opp 2 uker etter bestilling, var jeg raskt på pletten hos Posten
[u]
Det jeg mener er altså:[/u]
TVen ble levert hos Posten etter få dager, relativt bra
...Men jeg fikk aldri noen tilbakemelding fra Amentio på mine forespørsler om hvor TVen befant seg. Hadde de besvart mailene mine, kunne vi lett funnet ut at den var på Posten og at det ikke var noen grunn til bekymring.
De fleste forhandlere og leverandører klarer å levere ting de har på lager, og en dag eller to å vente klarer man (enda så spent man er!), men det er hvordan de behandler kundene og deres forespørsler og evt problemer som er viktigst når det gjelder, synes nå jeg.
Her var det i utgangspunktet aldri noe problem (antageligvis bare jeg som var slumsete med lappen eller posten som hadde rotet den bort), men JEG trodde jo nesten jeg var rundlurt for nesten 10.000 et par uker... Det kunne veldig enkelt vært forhindret. Så, inntrykket er egentlig litt delt.
Takk igjen for hjelp
*løpe hjem og teste tips*