Logo

Lock stock & two smoking barrels

Skriv et svar
10.08.2005 00.31.11 #16 av 19
Postet av: magnuswb
Snatch og Lock Stock er bare helt konge. Snatch spesielt! :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2005 02.41.02 #17 av 19
Postet av: Rikky
"Rune" skrev:Snatch har jeg også, men den har jeg faktisk aldri sett ferdig. Så vel halve, men ga den opp. Alt for kjedelig.

:shock:

Snatch, kjedelig? Hehe, det må være det nitriste looket som spiller deg et puss. ;) Jeg digger den filmen, det er en av mine absolutte favoritter.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2005 13.09.57 #18 av 19
Postet av: aLmAnZo
"Rikky" skrev:
"Rune" skrev:Snatch har jeg også, men den har jeg faktisk aldri sett ferdig. Så vel halve, men ga den opp. Alt for kjedelig.

:shock:

Snatch, kjedelig? Hehe, det må være det nitriste looket som spiller deg et puss. ;) Jeg digger den filmen, det er en av mine absolutte favoritter.


Snatch tror jeg er en film som folk enten liker eller ikke liker. Det kommer an på om de skjønner den helt eller ikke tror jeg. Jeg har sett den to ganger, men det er lenge siden, jeg likte den faktisk ikke jeg heller. Men, den skal få en ny kjangse etter hvert regner jeg med.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.08.2005 18.58.45 #19 av 19
Postet av: Alkoholen
"sax" skrev:Til alle som likte den filmen vil jeg si at "The Boondock Saints" bør ses. Mye av den samme "syke" humoren.


nå er det ikke så mye humor i lock stock:P blir jo rimelig blod seriøs utover i filmen :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar